hirdetés
hirdetés
hirdetés

A GroupM lett a Mondelez médiaügynökségi tenderének legnagyobb nyertese

Eredményt hirdetett a Mondelez a márciusban kiírt médiaügynökségi tenderén, amelyen jól járt a Publicis és a GroupM, a Carat viszont sok piacot elveszített Ázsiában és Európában - írja az Adweek.

hirdetés

Nyilvánosságra hozta a Mondelez a márciusban kiírt médiaügynökségi tenderének végeredményét. A tenderen a Publicis Groupe-hoz tartozó Spark Foundry eddigi megbízásai mellé behúzta a kínai és délkelet-ázsiai régiót is.

Új ügynökségi partner lett a WPP-hez tartozó GroupM: a Wavemaker és a Mindshare viszi a továbbiakban az AMEA-régiót (Ázsia, Közel-Kelet, Afrika) és az európai országok nagyjából felét, köztük Magyarországot is, itthon információink szerint a Team Red Media fogja ellátni a médiatervezési és -vásárlási feladatokat. Ezen kívül a GroupM-hez került Franciaország, Németország, Svájc, Ausztria, a skandináv országok, a közép-európai régió és Törökország is.

A Dentsu Aegis Networkhöz tartozó Carat lett a tender vesztese, az ügynökség elbukta a teljes ázsiai, valamint az európai piac felét, utóbbi esetben sikerült megtartaniuk a brit és a dél-európai (Spanyolország, Portugália, Olaszország, Görögország), valamint a kelet-európai piacokat (Oroszország, Ukrajna, Románia és a balkáni országok).

A Mondelez így jelenleg négy ügynökségi csoporttal dolgozik együtt: a GroupM-mel, a Carattal, a Spark Foundryval és  a VaynerMediával, utóbbi kettő az év első felében nyerte meg a cég Egyesült Államokra kiírt médiaügynökségi tenderét.

A WPP számára a megbízás, a nemrégiben bejelentett Mars-tender megnyerésével együtt nagyon kellett, ugyanis Martin Sorrell vezérigazgató távozása után sokan kételkedtek abban, hogy jelenlegi formájában az ikonikus vezér nélkül is egyben tud-e maradni a világ legnagyobb reklámos holdingja - emlékeztet az Adweek.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.