hirdetés
hirdetés
hirdetés

A futárstartup után fuvarstartup indult

Fuvar.hu néven online piacteret indított egy magyar startup, melynek segítségével magánszemélyek, illetve kis- és középvállalkozások kereshetnek partnert áruszállítási feladatokra. A fuvarcégeknek minden megbízásra licitálniuk kell. A Fuvar.hu a Hiventures kockázatitőkealap-kezelő egyik első Európai Uniós forrásból megvalósuló inkubációs befektetése – olvasható a cég közleményében.

hirdetés

Lehet szó költözésről, csomagküldésről, műszaki cikk, bútor vagy áru szállításáról, a fuvarszolgáltatásra a közlemény szerint nem csak nagy cégeknek, hanem bárkinek, kis- és középvállalkozásoknak, illetve magánszemélyeknek is lehetőséget biztosítanak.

A Fuvar.hu-t ennek megfelelően egy online piactérnek szánják, amivel bárki kereshet fuvarozót belföldi, vagy nemzetközi szállítási igényeihez. „A nagyvállalatok már évek óta használnak logisztikai tevékenységük és szállítmányozási költségeik optimalizálására hasonló professzionális online szolgáltatásokat, jellemzően magas havidíj ellenében. Ezekhez azonban a lakossági felhasználók, illetve a kisebb cégek nem férnek hozzá” – írják.

„A Fuvar.hu egy kényelmi és költségcsökkentő megoldás, melyet kifejezetten lakossági felhasználók és a kkv-szektor igényeire szabva fejlesztettünk ki. A szolgáltatás a megbízóknak és a logisztikai szolgáltatóknak is előnyös. Hiszen egyrészt minden megbízásra licitálni kell, így a felhasználó a lehető legkedvezőbb megoldást választhatja ki. Másrészt a szolgáltatás a szállítmányozóknak is előnyös, hiszen egyszerűen találhatnak fuvarokat szabad kapacitásaikra” – fogalmazott Szucsányi-Borza Sebestyén, a Fuvar.hu alapítója.

A közlemény statisztikákra hivatkozva azt is írja, hogy Magyarországon közel 37 000 vállalkozás tevékenykedik a szállítmányozási ágazatban, melyek közel háromnegyede 1-4 főt foglalkoztat. A Fuvar.hu-t a megbízók díjmentesen használhatják, a cég elsősorban ezeket a mikrocégeket tekinti potenciális szolgáltató partnereinek.

A Fuvar.hu startupként indult és egyelőre Magyarországon érhető el a szolgáltatása, azonban a cég célja a regionális terjeszkedés, a nemzetközi piacra lépés. „Az Egyesült Államokban és több nyugat-európai országban már sikeresen működik hasonló online piactér, azonban a régiónkban egyelőre nincs ilyen szolgáltatás a piacon. Ezt az űrt szeretnénk betölteni, ezért jövő évre tervezzük a külpiacra lépést, első körben Ausztriában” – fűzte hozzá a cégvezető.

A cég indulása a Magyar Fejlesztési Bank csoporthoz tartozó Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Inkubációs befektetési programján keresztül valósul meg.

Nemrég számoltunk be egy másik hazai startup indulásáról, az pedig futárszolgáltatást igyekszik közvetíteni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés