hirdetés
hirdetés
hirdetés

A DDB megvette az Adam & Eve-et

A DDB felvásárolta a brit piac egyik legjobban ünnepelt ügynökségét, az Adam & Eve-et. A továbbiakban Adam&Eve/DDB lesz a nevük.

hirdetés

Felvásárolta a DDB a brit Campaign és Marketing Magazine által is a 2010-es év legjobb ügynökségének választott londoni Adam & Eve-et. Az új ügynökség neve Adam&Eve/DDB lesz.

A brit fúzió után az ügyvezető igazgató James Murphy, az Adam & Eve eddigi ceo-ja lesz, míg az elnöke Stephen Woodford, a DDB UK eddigi ceo-ja. A székházuk a DDB eddigi londoni irodaháza lesz.

Az Adam & Eve-et 2008-ban alapította a londoni Y&R korábbi menedzsmentje, éves forgalma pedig tavaly 80 millió font volt. Rövid idő alatt olyan ügyfeleket szereztek, mint a Heineken UK, a John Lewis, a Google vagy a Youtube.

Az ügynökség a John Lewis áruházláncnak többnyire klasszikus nemzetríkató giccseket készített eddig, a Marketing Magazine olvasói pedig a Halifaxnek készített reklámjukat 2011 negyedik legirritálóbb szpotjának választották, mely egyébként nem lép el nagyon a John Lewis-os útról.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés