hirdetés
hirdetés
hirdetés

2011-ben az egészség jön a Magyar Turizmusnál

Az idei kultúrturizmus és a fesztiváloknak szentelt jövő év után az egészségturizmusra fűzi fel a 2011-es belföldi kommunikációt a Magyar Turizmus.
hirdetés

Az egészségturizmus lesz a 2011-es év témája – dőlt el az Önkormányzati Minisztérium szakállamtitkársága és a Magyar Turizmus (MT) ülésén. A döntést a szolgáltatók, szakmai szervezetek, önkormányzatok, a média és a Tourinform-irodák képviselőinek véleménye alapján hozták meg.

Az idei Kulturális Turizmus Éve után 2010-re a Fesztiválok Évét hirdette meg az MT. A 2011-es év témáját azért tartották fontosnak már most kijelölni, hogy a szolgáltatók mihamarabb elkezdhessék a felkészülést. A részletes indoklás és a területhez kapcsolódó adatok innen tölthetők le.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés