hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb magyar shortlistes hely

Az online kategóriába nevezett tíz magyar nevezésből egy bejutott a döntőbe, így a Laboratory Ikea E-Foldere megszerezte második esélyét is az oroszlánra. A dizájnban induló egyetlen hazai munka nem került shortlistre.

hirdetés

Második esélyét szerezte meg a cannes-i oroszlánra kedd reggel  a Laboratory Ideas Ikeának készített munkája, az E-Folder, ugyanis a média után online kategóriában, interaktív eszközök alkategóriában is bejutott a legjobbak közé. A két alkategóriában nevezett munka a másikban nem került shortlistre, mint ahogy nem volt szerencséje a többi nyolc online magyar nevezésnek sem. A dizájn kategóriában magányosan nevezett Kirowski-munka, a T-Mobile-nak készített Youth Loyality Card sem került shortlistre.

A DDB után a Kirowskin kívül kiesett ezzel az idei versenyből végképp a Cluso, a Grey, a Leo Burnett és a Saatchi & Saatchi – ez utóbbi egyedül a Facebook-fallal indult online kategóriában. A hétfőn kihirdetett média shortlist alapján a Laboratoryn kívül az Ogilvy és az Initiative nyerhet még, vagy – ha csütörtökön bekerül a filmek döntőjébe – a Y&R és a Videopress. Iilletve titánium és integrált kategóriában a Carbon Group is reménykedhet tovább. Az 53 magyar nevezésből így összesen 8 van még versenyben - ebből négy már a döntőben.

Az online vagyis cyber kategóriában egyébként ebben az évben 2835 nevezés érkezett a világ minden tájáról, ebből a zsűri 220-at juttatott a döntőbe. Ebből a legtöbb – akárcsak tavaly – az Egyesült Államoké: nekik 66 döntős helyük van idén cyberben, Nagy-Britanniában 42 nevezésért szoríthatnak,  Svédországban 23-ért, akárcsak Franciaországban.

A dizájn kategóriában 1774 nevezésből  146 került a rövidlistára, ebből 35 a németeké, 14 a briteké, 12 az indiaiaké, 11 pedig az amerikaiaké. Mindez azt jelenti, hogy dizájnban – akárcsak tavaly – még mindig a németek a legerősebbek.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés