hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itt egy jó összefoglaló a Young Lionsról

A Young Lions hazai előválogatóján cyber kategóriában első helyezett Ogilvy/Geometry csapat párosa, Bagladi Gábor szövegíró és Kerekes Kata art director infografikában összegezték tapasztalataikat a Cannes Lions fesztiválról

hirdetés

A Young Cubs In The Jungle című, lapozható infografikában megmutatják, milyen típusú emberek vesznek részt a fesztiválon, milyen módokon lehet viselni a belépőkártyát, hol lehet szórakozni, milyen árakkal találkoztak, és még sok más, személyes és professzionális nüansszal gazdagodhat, aki végiglapozgatja a kiadványt, amit itt lehet elérni, zanzásított formában pedig a cikk alatt lehet letölteni.

Bagladi Gábor és Kerekes Kata egy fiatalok számára tervezett ingyenes uniós utazási programhoz csatlakozó szponzorációra készített terveket, amelyről az előválogató megnyerése után így nyilatkoztak: „Olyan applikációtervet készítettünk, mely az európai utazás életre szóló élményét valóban hasznos készségekre fordítva kreatív életrajzot készít a pályakezdőknek, hogy eséllyel indulhassanak első pozíciójukért a felnőtt életben” – mondta Bagladi Gábor. „Komoly feladat egy olyan generációhoz szólni, akiknek mindig valami kiemelkedőt kell nyújtani, hogy fenntarthassuk az érdeklődésüket. Erős mezőnyben, több tucat pályázat közül választottak minket: ez az egyik legkomolyabb elismerés, amit egy fiatal kreatív Magyarországon kaphat” – mondta a verseny után Kerekes Kata. A munkájukat innen lehet elérni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés