hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bronzot nyert a Y&R Házhoz megy a mozija!

A promóciók és aktivációk kategóriában Bronz Oroszlánt nyert a Y&R Házhoz megy a mozija! megoldása, melyet a "Van valami furcsa és megmagyarázhatatlan" című film számára készített az ügynökség.

hirdetés
A Young & Rubicam most tette ki a Facebookra egy rövid videóval a hírt. Az alkotás még versenyben van a pr-kategóriában is Cannes-ban. A Gifszínházról egyelőre nincs hír. 

Sziasztok, a Házhoz megy a mozi épp most nyert egy bronz oroszlánt. Köszönjük a bizalmat a Cirko Filmnek.

Posted by Young & Rubicam Budapest on Monday, 22 June 2015

 

A promócióról készült esettanulmányt itt nézhetik meg:

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés