hirdetés
hirdetés
hirdetés

Blondie és Whitaker is Cannes-ban

Rövid összeállítás arról, hogy a korábban nyilvánosságra hozott sztárfellépőkön kívül milyen hírességek vesznek majd részt egy-egy előadásban, workshopon a Cannes Lionsön.

hirdetés

Több ügynökség is sztárfellépőkkel készül a Cannes Lionsös előadására. Bár már korábban beszámoltunk néhány nagy névről, most röviden áttekintjük az újonnan bejelentett nagy neveket is: kik, milyen témában prezentálnak a jövő héten kezdődő reklámfesztiválon.

A Grey hatodik alkalommal rendezi meg az Annual Legends of Music szemináriumát, amelynek idei sztárfellépője Deborah Debbie Harry a Blondie-ból. Meghívásának oka, hogy pályafutásának kezdete óta mindig új dolgokon gondolkodik, és összemossa a zenei és stílusbeli határokat.

A DraftFCB által szervezett Ads and Arts: Sharing the streets című előadás meghívott vendége JR, a francia fotóművész. A fotós arról fog beszélni, hogy az utcai művészet és a reklám manapság ugyanazokat a határokat feszegeti, és ugyanazokkal a problémákkal kell szembenéznie. Mennyiben tud együttműködni a két terület, van-e megosztanivalójuk egymással?

A MOFILM produkciós iroda The democratisation of content címmel szervez előadást arról, hogyan igazodhat a filmipar az úgynevezett multi-screen fogyasztói igényekhez. Több eset is példázza, hogy zenekarok, kiadók, produkciós cégek hogyan csináltak pénzt a nem hagyományos csatornákon keresztül. Az előadás meghívott vendégei között lesz Forest Whitaker színész és Brian Message, többek között a Radiohead és Faithless menedzsere is.

A Sapient Nitro interaktív ügynökség Global brands and global celebrities: who’s the smarter marketer? címmel szervez beszélgetést Omar Epps színésszel, a Dr. House egyik főszereplőjével. A téma az lesz, hogy a világszintű hírességek ugyanúgy márkának számítanak, mint maguk a márkák, és tevékenységükkel sokat tehetnek azért, hogy egy-egy új termék és szolgáltatás elterjedjen. Hogyan tanulhatnak a cégek a celebektől, hogy jobb marketingstratégiát alkossanak?

A Starcom alá tartozó TED Inspire me for the future címmel, fiatal kutatók részvételével szervez kerekasztal-beszélgetést, mit gondolnak a tudományról, művészetről, reklámokról. A sztárvendég Meklit Hadero énekes-dalszerző lesz.

Az LBi digitális ügynökség az online tartalomszolgáltatás győzelmét hirdeti a Content is killing the ad campaign című workshopjával. Branded entertainment ről szóló showcase-ek és prezentációk mutatják majd be, miért érdemes a nagy márkáknak a hagyományos digitális kampányokról átállni egy némileg izgalmasabb vonalra. A beszélgetésen a Misfits zenekar kliprendezője, Tom Harper, és James Young, a Sony globális marketingkommunikációs menedzsere vesz részt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Nemrég még úgy tűnt, hogy a koronavírus nagy győztese a Corona lehet, azután, hogy a kezdeti pofonból felálltak.

Április 1-től az ügynökség látja el az energetikai vállalat külső és belső kommunikációját.

A koronavírus-járvány a tinimagazint is elérte.

A fesztivál szervezői már nem keresgélnek új dátumot, az eseményt jövőre rendezik meg legközelebb.

Műalkotásokat kell újraalkotni a lakásban található tárgyakból vagy családtagokból.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés