hirdetés
hirdetés
hirdetés

68 magyar nevezés van Cannes-ban

Tíz magyar ügynökség küldött be nevezéseket a Cannes Lions idei versenyére. A legaktívabb pályázók a DDB, a Young & Rubicam, a Cluso és a Kirowski. 

hirdetés

Tíz magyar ügynökség 68 nevezése 11 kategóriában kerül az idei Cannes Lions nemzetközi reklámverseny zsűrijei elé - tájékoztatta a Kreatív Online-t a megmérettetés hazai képviselője, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) . 

A legtöbb nevezést a DDB küldte be - ahogy azt a magyarországi reklámversenyek, a Kreatív szervezésében zajló Hipnózis és a MAKSZ-os Arany Penge esetében is tette -, az ügynökség 26 nevezése hét kategóriában szerepel. A Young & Rubicam (Y&R) 15 nevezésért, a Cluso nyolcért, a Kirowski Isobar pedig hétért izgulhat a június 15-e és 21-e között zajló Cannes Lions-ön. A nemzetközi fesztiválon a Geometry és a Mito három-három, a Team Red és a Carnation Group/Possible két-két, míg az OMD és a White Rabbit egy-egy munkával vesz részt. 

A magyarországi részvétel szempontjából az outdoor a legnépszerűbb kategória, itt 21 munka szerepel, ezt követi a media 13-mal, és a promo & activation kilenccel. Még ezekben a kategóriákban érdekeltek a magyar ügynökségek (zárójelben a nevezések számával): press (2), cyber (6), direct (7), titanium & integrated (1), pr (1), mobile (4), branded content & entertainment (3), product design (1). 

A magyar nevezésekről készült táblázatot innen tudja letölteni. 

A cannes-i megmérettetésen magyar fiatalok is lesznek majd: a MAKSZ és a Kreatív Utánpótlás (KRU) szervezésében zajlott Cannes Young Lions előválogatójának nyerteseként Bodnár Bence (DDB, szövegíró) és Babucs Péter (Kirowski Isobar, art director) a film kategóriában, cyber-ben pedig Gönci Gábor (Ebola Social) és Le Hai Anh (Möbius Mobile Marketing) versenyez. 

Idén rekordmennyiségű munkával nevezett Cannes-ba: a több mint 37 ezer nevezés 97 országból érkezett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés