25 mérföldkő a 25 éves Blikk történetéből

1994. március elsején jelent meg a Blikk első száma, az ország legnépszerűbb napilapja így ebben a hónapban, egészen pontosan március elsején, pénteken ünnepli 25 éves születésnapját. Ennek kapcsán most bemutatunk 25 meghatározó pillanatot a 25 éves Blikk történetéből. (X)

1. 1994. március 1.: Megjelent az első lapszám, útnak indult a Blikk. A próbaszám még február 25-én készült el, de az nem kerül ki a standokra.

2. 1998. július: A Vasárnapi Blikk első száma.

3. 2001. január: A Blikk példányszáma először lépi át a 100 ezret.

4. 2001 decemberére a Blikk az ország legolvasottabb napilapja lesz, megelőzve a Népszabadságot.

5. 2002 március: Elindul a blikk.hu, amelynek a nevét 1998-ban regisztrálták.

6. 2002. január 3.: Megjelenik a Blikk címlapján az ikonikus meztelen nő.

7. 2004. január 1.: A magyar napilapok közül elsőként teljesen színesben nyomtatják a Blikket.

8. 2004-re a Blikk példányszáma elért a csúcsra, éves átlagban 255 ezer 707 lapot vásároltak olvasóink.

9. 2004. július: Először rendeztük meg a Miss Blikkini versenyt, amelyet néhány évvel később a pécsi Hornyák Hajnalka nyerte meg, őt aztán Dundikaként ismerte meg az ország.

10. 2005. április 19.: Először válaszolt a Blikk olvasóinak kérdéseire egy kormányfő. Gyurcsány Ferencet később Bajnai Gordon és Orbán Viktor is követte – utóbbi négyszer volt a Blikk vendége.

11. 2008. május 13.: elindult a Blikk Bumm, az első matricás játék, amely óriási sikert aratott.

12. 2009. január 21.: Elkészült a Blikk Tv első videója a budapesti NATO-csúcsról, azóta több ezer tudósítás született a blikk.hu-ra.

13. 2010. április 6.: Elindult a Napraforgó program, amellyel a Blikk tehetséges, nehéz körülmények között élő fiatalokat támogat.

14. 2011. január 13.: Első alkalommal hirdette meg a Blikk Az Év embere díjat. Az olvasók által megszavazott kitüntetettek között volt mások mellett Törőcsik Mari és Eszenyi Enikő színművésznő, az On the Spot stábja, Erőss Zsolt hegymászó, Weisz Fanni modell, Gundel Takács Gábor műsorvezető, valamint Zacher Gábor toxikológus és Máté Bence természetfotós is.

15. 2011. március 8.: Várkonyi Andrea személyében először ült a nőnap alkalmából hölgy a főszerkesztői székbe. A következő években Erős Antónia, Liptai Claudia, Eszenyi Enikő és Gaál Noémi is teljhatalmat kapott a Blikkben.

16. 2011. október 13.: TV-magazinunk középső oldalán egy ingyenes 3D szemüveget találtak olvasóink, amellyel egy héten keresztül nézhették a Blikk térhatású fotóit.

17. 2011. december 6.: A szokásos méretének a duplájával jelent meg a Blikk. A 46x61 centis napilap bekerült a rekordok könyvébe.

18. 2013: A blikk.hu elérte a napi 150 ezer látogatót, most pedig már 600 ezer fölött jár azoknak a száma, akik a Blikk cikkeire kattintanak.

19. 2014. december: Leleplező cikksorozatunk nyomán a parlament törvénymódosítást fogadott el, hogy ne lehessen gyermekeknek ketrecharcot szervezni.

20. 2015. március 6.: A olvasók szavaztak, és a címlapról a belső oldalra száműzték a meztelen nőt.

21. 2015. szeptember 7: Kétféle formátumban jelenik meg a Blikk, a feleakkora, tabloid méret gyorsan népszerűvé vált.

22. 2015. december 2.: A Blikk cikksorozata nyomán ellenszavazat nélkül fogadta el a parlament a csaló termékbemutatók elleni törvénymódosítást.

23. 2015. december 4.: Elértük a 300 ezer követőt a Facebookon, akiknek a száma napjainkban már 750 ezer fölött jár.

24. 2017 május 22.: Elindul a Blikk vadonatúj kampánya, amelyben az évek óta a lap arcaként szereplő Szabó Győzőhöz Csobot Adél és Caramel is csatlakozik.

25. 2018. november 20: A gyermekjogok világnapján, az UNICEF akciójának jegyében gyerekek szállták meg a Blikk szerkesztőségét, és készítettek interjúkat Marco Rossi szövetségi kapitánnyal, Radics Gigivel és Böde Dániel focistával.

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.