Van egy ügyed? Ha mellé állsz, kaphat egy kampányt!

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy olyan társadalmi ügy, amely mellett arcoddal is kiállsz, ha benevezel a versenyünkre. Állj mellé, állj bele!

Kommunikációs ügynökségnél vagy ügyféloldalon dolgozol? Médiatervező vagy, esetleg újságíró? Van egy közérdekű ügy, ami számodra annyira fontos, hogy az arcodat is add hozzá? Akkor írd meg nekünk, miről van szó, mert lehet, hogy pont ez az ügy és a kiállásod kaphat egy saját citylight kampányt a JCDecaux és a Kreatív közös versenyén!

Milyen ügyekre gondolunk? Majdnem bármilyenre! Lehet világmegváltó és lehet országjobbító, lehet nagyon komoly és lehet határtalanul kedves. Lehet környezetvédelmi, lehet egészségtudatossági, lehet aggódó, lehet jókedvű. Szólhat például arról, hogy mosolyogjunk többet a megállókban, hogy gondoljunk többet az óvónőkre, hogy együnk több kecskesajtot, hogy mindenki tanulja meg az alapszavakat jelbeszéddel vagy hogy véletlenül se hagyjuk az erdő szélén a használt hűtőnket. Fontos, hogy társadalmi ügyeket keresünk, jobbító, pozitív kimenetelű és releváns üzeneteket.

Mit küldj? Egy legfeljebb 400 karakteres személyes kiállást, indoklást szeptember 30-ig az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre. Ez a szöveg fog versenybe szállni a díjért, úgy írd meg, hogy nem csak mi fogjuk látni.

Mi fog történni? A 20 legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb kiállás október második felében kap egy-egy citylightot Budapesten, amelyen a kiállásod olvasható a fényképed mellett. Ezekről ugyanekkor közönségszavazás is indul itt, a Kreatívon. Az az ügy, az a plakát, amelyik itt diadalmaskodik, lesz a saját kampány nyertese, és novemberben immár egyedüliként fog futni országszerte.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.