Te melyik jó ügynek adnál országos plakátkampányt?

Indul a szavazás a JCDecaux pályázatán, ahol országos citylight kampányt nyerhet egy társadalmi ügy. (X)

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az „Állj mellé, állj bele!”. A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Most rajtatok áll, hogy melyik legyen az.

A legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb kiállások már megtalálhatók közterületen, egy-egy citylighton Budapesten. Ezeken a felületeken a fényképek mellett olvasható, hogy a pályázó miben hisz és milyen ügy mellett áll ki. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Az az ügy, az a plakát, amelyik diadalmaskodik, immár egyedüliként fog futni országszerte.

Szavazni 1-től 10-ig tartó skálán lehet, a nagyobb pontszám magasabb értéket képvisel!

A szavazást november 10-én zárjuk le.

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

 

A szavazást lezártuk!

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.