Szegedi újszülött-mentők nyerték a jó ügyek versenyét

Három déli megyében segítenek a babákon, több ezer szavazó közül majdnem mindenki 10-est adott nekik. (X)

Eredmény született a JCDecaux közterületi hirdetőcég és a Kreatív közös pályázatán, az Állj mellé, állj bele! versenyen, amelynek keretében a reklám- és kreatíviparban dolgozók álltak ki névvel-arccal számukra fontos ügyek, kezdeményezések mellett.

„Mivel az out-of-home az egyik leghatékonyabb és legnagyobb elérésű kommunikációs eszköz, fontosnak tartjuk, hogy időről időre olyan témáknak engedjük át a helyet, amelyekkel segíthetünk, felhívhatjuk a figyelmet egy fontos társadalmi ügyre, élhetőbbé tehetjük a városokat, amelyekben élünk. Az „Állj mellé, állj bele!” kampánnyal az volt a célunk, hogy a társadalmi felelősséget és az ügyek felkarolásának lehetőségét egyaránt átengedjük a tágabb értelemben vett kommunikációs szakmában dolgozó kollégáinknak. Örülök, hogy sokan legyőzték gátlásaikat a személyes szerepléssel kapcsolatban és átérezhették annak súlyát, amikor az ember szó szerint az arcát adja egy témához. Gratulálok minden résztvevőnek és természetesen a győztesnek, László Richárd Rolandnak. Bízom benne, hogy a nagy nyilvánosság támogatást jelent majd az általa felvállalt alapítvány működéséhez és sok szegedi koraszülött csecsemő megmentéséhez járulunk hozzá. Különös egybeesés, hogy a plakátok országszerte éppen a koraszülttek világnapján kerülnek ki” – mondta el Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.

A közönségszavazatok értelmében a szegedi babamentő alapítvány lett az első.

„A Szegedi Újszülött Életmentő Szolgálat Alapítvány az elmúlt 25 évben bizonyította, hogy méltók minden elismerésre és támogatásra. Elhivatott szakemberekből álló csapatuk éppen akkor óvja az ember életét, amikor az a legkiszolgáltatottabb, a leginkább segítségre szorul. Évente ezernyi kis életet mentenek három déli megyéből. Holnap talán az én gyermekemét, vagy épp a tiédét?”

Ezt László Roland Richárd, a Mediamotion marketingvezetője írta róluk, és a citylightok, amelyeken méltatja őket, mától a fővárosban és országszerte láthatók a hónap végéig.

„Fantasztikus érzés, hogy a koraszülött életmentés most ekkora publicitást kap. Hálás vagyok, hogy ilyen sokan szavaztak erre a létfontosságú ügyre, mindenkinek nagyon köszönöm a támogatást, szavazatát, és hogy méltóképpen köszönthetjük a Szegedi Újszülött Életmentő Szolgálatot fennállásának 25. évfordulójának alkalmából” – mondta László Roland Richárd.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.