Szegedi újszülött-mentők nyerték a jó ügyek versenyét

Három déli megyében segítenek a babákon, több ezer szavazó közül majdnem mindenki 10-est adott nekik. (X)

Eredmény született a JCDecaux közterületi hirdetőcég és a Kreatív közös pályázatán, az Állj mellé, állj bele! versenyen, amelynek keretében a reklám- és kreatíviparban dolgozók álltak ki névvel-arccal számukra fontos ügyek, kezdeményezések mellett.

„Mivel az out-of-home az egyik leghatékonyabb és legnagyobb elérésű kommunikációs eszköz, fontosnak tartjuk, hogy időről időre olyan témáknak engedjük át a helyet, amelyekkel segíthetünk, felhívhatjuk a figyelmet egy fontos társadalmi ügyre, élhetőbbé tehetjük a városokat, amelyekben élünk. Az „Állj mellé, állj bele!” kampánnyal az volt a célunk, hogy a társadalmi felelősséget és az ügyek felkarolásának lehetőségét egyaránt átengedjük a tágabb értelemben vett kommunikációs szakmában dolgozó kollégáinknak. Örülök, hogy sokan legyőzték gátlásaikat a személyes szerepléssel kapcsolatban és átérezhették annak súlyát, amikor az ember szó szerint az arcát adja egy témához. Gratulálok minden résztvevőnek és természetesen a győztesnek, László Richárd Rolandnak. Bízom benne, hogy a nagy nyilvánosság támogatást jelent majd az általa felvállalt alapítvány működéséhez és sok szegedi koraszülött csecsemő megmentéséhez járulunk hozzá. Különös egybeesés, hogy a plakátok országszerte éppen a koraszülttek világnapján kerülnek ki” – mondta el Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.

A közönségszavazatok értelmében a szegedi babamentő alapítvány lett az első.

„A Szegedi Újszülött Életmentő Szolgálat Alapítvány az elmúlt 25 évben bizonyította, hogy méltók minden elismerésre és támogatásra. Elhivatott szakemberekből álló csapatuk éppen akkor óvja az ember életét, amikor az a legkiszolgáltatottabb, a leginkább segítségre szorul. Évente ezernyi kis életet mentenek három déli megyéből. Holnap talán az én gyermekemét, vagy épp a tiédét?”

Ezt László Roland Richárd, a Mediamotion marketingvezetője írta róluk, és a citylightok, amelyeken méltatja őket, mától a fővárosban és országszerte láthatók a hónap végéig.

„Fantasztikus érzés, hogy a koraszülött életmentés most ekkora publicitást kap. Hálás vagyok, hogy ilyen sokan szavaztak erre a létfontosságú ügyre, mindenkinek nagyon köszönöm a támogatást, szavazatát, és hogy méltóképpen köszönthetjük a Szegedi Újszülött Életmentő Szolgálatot fennállásának 25. évfordulójának alkalmából” – mondta László Roland Richárd.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.