Hosszabbít a JCDecaux jóügypályázata

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Állj mellé, állj bele! – vagyis nevezz az egyik legnagyobb közterületi cég versenyére!

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az

„Állj mellé, állj bele!”

Milyen ügyét? Bármilyenét, csak az a fontos, hogy társadalmi ügyeket keresünk, jobbító, pozitív kimenetelű és releváns üzeneteket. Környezetest, városost, szegényest, gyerekes, öregest, állatost, bármit, ami valami közjót szolgál, és ami mellé egy jelentkező hajlandó kiállni és az arcát adni hozzá.

Ki lehet jelentkező?

Kommunikációs ügynökségnél és ügyféloldalon dolgozók, médiatervezők, de akár újságírók is, a tágabb értelemben vett média- és reklám/marketingszakma képviselői. Fontos kitétel, hogy ide nem cégek, hanem emberek jelentkezését várjuk, méghozzá olyanokét, akik hajlandóak az arcukat is adni a számukra fontos ügy mellé. A kiválasztott ügy végül egy saját országos citylight kampányt kaphat a JCDecaux felületein.

Hogyan lehet jelentkezni?

Egy legfeljebb 400 karakteres személyes kiállással, indoklással, amit október 7-ig az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre kell elküldeni. Ez a szöveg fog versenybe szállni a díjért, és persze nem csak mi fogjuk látni. Merthogy a 20 legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb szöveg, vagyis kiállás október második felében kap egy-egy citylightot Budapesten, amelyen az ügy mellett kiálló jelentkező fényképe mellett ez a 400 karakter lesz olvasható. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Amelyik ügy megnyeri ezt, novemberben immár egyedüliként egy országos közterületi kampányt nyer.

Siessetek, nevezzetek, már tényleg nincs sok idő!

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.