Hosszabbít a JCDecaux jóügypályázata

A JCDecaux jóvoltából saját citylight kampányt kaphat egy társadalmi ügy. Állj mellé, állj bele! – vagyis nevezz az egyik legnagyobb közterületi cég versenyére!

Társadalmi ügyek támogatását tűzte célul a JCDecaux közterületi cég és a Kreatív közös pályázata, az

„Állj mellé, állj bele!”

Milyen ügyét? Bármilyenét, csak az a fontos, hogy társadalmi ügyeket keresünk, jobbító, pozitív kimenetelű és releváns üzeneteket. Környezetest, városost, szegényest, gyerekes, öregest, állatost, bármit, ami valami közjót szolgál, és ami mellé egy jelentkező hajlandó kiállni és az arcát adni hozzá.

Ki lehet jelentkező?

Kommunikációs ügynökségnél és ügyféloldalon dolgozók, médiatervezők, de akár újságírók is, a tágabb értelemben vett média- és reklám/marketingszakma képviselői. Fontos kitétel, hogy ide nem cégek, hanem emberek jelentkezését várjuk, méghozzá olyanokét, akik hajlandóak az arcukat is adni a számukra fontos ügy mellé. A kiválasztott ügy végül egy saját országos citylight kampányt kaphat a JCDecaux felületein.

Hogyan lehet jelentkezni?

Egy legfeljebb 400 karakteres személyes kiállással, indoklással, amit október 7-ig az This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. címre kell elküldeni. Ez a szöveg fog versenybe szállni a díjért, és persze nem csak mi fogjuk látni. Merthogy a 20 legjobb, legérdekesebb, legelgondolkodtatóbb szöveg, vagyis kiállás október második felében kap egy-egy citylightot Budapesten, amelyen az ügy mellett kiálló jelentkező fényképe mellett ez a 400 karakter lesz olvasható. Ezekről közönségszavazás indul itt, a Kreatívon. Amelyik ügy megnyeri ezt, novemberben immár egyedüliként egy országos közterületi kampányt nyer.

Siessetek, nevezzetek, már tényleg nincs sok idő!

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.