Visítva-röhögve szabadultak az ALDI nyertesei

Pontosan 46 perc és 34 másodperc – ennyi idő alatt bukkant rá a helyes megoldásra az ALDI szabadulószobájának legügyesebb kreatívipari csapata, a Budapesti Metropolitan Egyetem színeiben kiálló MAKI’s, akik ezzel egy 50 ezer forintos ALDI-utalványt is behúztak. A dobogón a Maximize-os Escapeas és a Choceur fantázianevű csapat végzett mögöttük, az alábbiakban ők mesélnek az élményeikről.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)

És nem csak nálunk, egész Európában helyben fognak adózni.

„Magas sarkúban, vadító ruhákban” – írja a közlemény.

Reszponzív dizájn és nyereményjáték az oldalon.

Kis túlzással ma már mobilon is megélhetők a természeti csodák, amiket mindenki irigyelt David Attenborough-tól.

A Biztosítótárs negyedévente, ötezer példányban jelenik meg, a Keszthelyi Média adja ki.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.