Ők az Aldi szabadulóverseny első csapatai

Van, aki energiaszelettel, mások auratisztítással gyúrnak az ALDI feladataira. Van, aki trambulint venne, van, aki jótékonykodna. Médiaügynökségi és videós csapatok is vannak az eddigi jelentkezők között.

Az ALDI ingyenes játékára szerkesztőségi és kiadói csapatok nevezhetnek, a leggyorsabban kiszabadulók értékes vásárlási utalványokat nyernek. Ki is próbáltuk, és nekünk eléggé bejött, de nyugodtan verjetek meg minket és másokat is az elsőségért!

 

A4Csapat, a nagy csapat

A4C Marketing Kft. - A4C Student

Miért játszanak? Jó ötletnek tűnt... És régóta szerettünk volna kipróbálni egy szabaduló szobás játékot együtt. Erre nagyszerű alkalmat ad ez a megmérettetés. Ráadásul a témát nagyra értékeljük, mind a munkahelyen, mind a magánélet területén igyekszünk előtérbe helyezni a környezettudatos hozzáállást, bármilyen feladat elé nézzünk.

Mivel doppingolnak? Egy energiakalandhoz energiaszeletekkel. :) Leginkább jó hangulattal, viccelődéssel szoktunk készülni az ehhez hasonló kötetlen, de újszerű helyzetekre.

Mit vennének a nyereményből? Az ALDI-ban kapható Trambulin nagyon elgondolkodtatott bennünket.

Csapattagok: Dolnay Brigitta - projektmenedzser, Hörömpő Alexa - ügyfélmenedzser, Kovács Szilvia – projektasszisztens, Kuzbelt Adrienne - ügyfélmenedzser, Szatmári Janka - projektmenedzser, Vas Zoltán - Értékesítési és marketing igazgató

EscaPeas

Maximize Médiaügynökség

Miért játszanak? A pszichológusunk szerint több időt kell együtt töltenünk, de egyébként szeretjük a logikai fejtörőket és fontosnak érezzük a környezetvédelmet.

Mivel doppingolnak? Kijutós app-ok, Mensa tesztek, Spartan Race és persze auratisztítás.

Mit vennének a nyereményből? Konzervbab és irány Mexikó! A maradékból pedig tartós élelmiszert vagy állateledelt jótékony célra.

Csapattagok: A képen lévő sorrend: Kovácsová Karolina – junior media buyer, Maár Orsolya – senior media planner, Oszipovics Tatjána – media supervisor

 

Under Discussion

A MediaCom client service részlege

Honnan a név? Egyfajta hagyományként választottuk, mert valahogy „a fontos kérdésekben” sosem sikerül döntenünk.

Miért játszanak? Miután meghallottuk, hogy veszélybe került az emberiség jövője, úgy döntöttünk, mi leszünk a szupercsapat, aki megmenti a világot! Szerencsére nem kell aggódnia senkinek, ugyanis nap, mint nap, azaz mindennap, tehát heti 5x, vagyis munkanapokon együtt dolgozunk, így a gördülékeny és hatékony csapatmunkának köszönhetően biztosan sikerül majd A.R. gépét stabilizálnunk. Ennek köszönhetően pedig nincs szükségünk készülésre sem; spontán lesz a menet, bízunk a csapatban és tudásunkban :)

Mit vennének a nyereményből? A szabadulás után csapatépítő estét tartünk, így nem kérdés, hogy a nyereményt fröccsökre és Kamikaze shot-okra költenénk. Reméljük, nem maradunk szomjasak! ;)

Csapattagok: Eri, Réka, Anett, Petra, Dóri, Fanny, Gergő és Ádám

 

Több képük is van, katt!

A napelem gyermekei (M-Group Hungary)

videókészítő, animációs cég

Miért játszanak? Fontosnak tartjuk, hogy a hétköznapokban megjelenő környezetvédelmi szempontokat előtérbe helyező és ezen folyamatokat támogató valamint ösztönző kezdeményezés(ek) részesei legyünk, mindezt csapatépítő jelleggel. Na meg a pénz.. :)

Mivel doppingolnak? Közvetlenül a játék előtt besörözünk, természetesen újrahasznositott pohárból :) Viccet félre téve: szeretjük a játékokat, a megoldandó feladatokat, ha kooperativan kell együtt dolgozni. Ez önmagában feldob és felpörget, nem kell külon készülnünk.

Mit vennének a nyereményből? Az SOS gyermekfalunak élelmiszereket.

Csapattagok: Kovács József Attila - ügyvezető, a cég igás lova, Kupás Gábor - operatőr, szemüveges képkreátor, Torbik Tibor - szakmai vezető, #mindentazugyfelelegedettsegert, Csomós Roland - vágó, filmfűrész, hangulathegesztő, Kozák Krisztián - ügyvitel támogató, jolly joker tyúkanyó.

 

Tulipán

A gödöllői Szolgálat újság családi csapata

Mivel doppingolnak? Kakaóval, csokival és kávéval.

Mit vennének a nyereményből? Ledes világítást, de a fenti doppingszerekre is jutna.

Csapattagok: Málnási Dávid és Péter, Málnásiné Basa Brigitta

 

Ha van egy legalább kétfős csapatod és le akarod győzni őket, itt tudsz időpontot foglalni! A három leggyorsabban szabaduló csapat nyer 50, 30 és 20 ezer forintos ALDI-utalványt.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.