Ők az Aldi szabadulóverseny első csapatai

Van, aki energiaszelettel, mások auratisztítással gyúrnak az ALDI feladataira. Van, aki trambulint venne, van, aki jótékonykodna. Médiaügynökségi és videós csapatok is vannak az eddigi jelentkezők között.

Az ALDI ingyenes játékára szerkesztőségi és kiadói csapatok nevezhetnek, a leggyorsabban kiszabadulók értékes vásárlási utalványokat nyernek. Ki is próbáltuk, és nekünk eléggé bejött, de nyugodtan verjetek meg minket és másokat is az elsőségért!

 

A4Csapat, a nagy csapat

A4C Marketing Kft. - A4C Student

Miért játszanak? Jó ötletnek tűnt... És régóta szerettünk volna kipróbálni egy szabaduló szobás játékot együtt. Erre nagyszerű alkalmat ad ez a megmérettetés. Ráadásul a témát nagyra értékeljük, mind a munkahelyen, mind a magánélet területén igyekszünk előtérbe helyezni a környezettudatos hozzáállást, bármilyen feladat elé nézzünk.

Mivel doppingolnak? Egy energiakalandhoz energiaszeletekkel. :) Leginkább jó hangulattal, viccelődéssel szoktunk készülni az ehhez hasonló kötetlen, de újszerű helyzetekre.

Mit vennének a nyereményből? Az ALDI-ban kapható Trambulin nagyon elgondolkodtatott bennünket.

Csapattagok: Dolnay Brigitta - projektmenedzser, Hörömpő Alexa - ügyfélmenedzser, Kovács Szilvia – projektasszisztens, Kuzbelt Adrienne - ügyfélmenedzser, Szatmári Janka - projektmenedzser, Vas Zoltán - Értékesítési és marketing igazgató

EscaPeas

Maximize Médiaügynökség

Miért játszanak? A pszichológusunk szerint több időt kell együtt töltenünk, de egyébként szeretjük a logikai fejtörőket és fontosnak érezzük a környezetvédelmet.

Mivel doppingolnak? Kijutós app-ok, Mensa tesztek, Spartan Race és persze auratisztítás.

Mit vennének a nyereményből? Konzervbab és irány Mexikó! A maradékból pedig tartós élelmiszert vagy állateledelt jótékony célra.

Csapattagok: A képen lévő sorrend: Kovácsová Karolina – junior media buyer, Maár Orsolya – senior media planner, Oszipovics Tatjána – media supervisor

 

Under Discussion

A MediaCom client service részlege

Honnan a név? Egyfajta hagyományként választottuk, mert valahogy „a fontos kérdésekben” sosem sikerül döntenünk.

Miért játszanak? Miután meghallottuk, hogy veszélybe került az emberiség jövője, úgy döntöttünk, mi leszünk a szupercsapat, aki megmenti a világot! Szerencsére nem kell aggódnia senkinek, ugyanis nap, mint nap, azaz mindennap, tehát heti 5x, vagyis munkanapokon együtt dolgozunk, így a gördülékeny és hatékony csapatmunkának köszönhetően biztosan sikerül majd A.R. gépét stabilizálnunk. Ennek köszönhetően pedig nincs szükségünk készülésre sem; spontán lesz a menet, bízunk a csapatban és tudásunkban :)

Mit vennének a nyereményből? A szabadulás után csapatépítő estét tartünk, így nem kérdés, hogy a nyereményt fröccsökre és Kamikaze shot-okra költenénk. Reméljük, nem maradunk szomjasak! ;)

Csapattagok: Eri, Réka, Anett, Petra, Dóri, Fanny, Gergő és Ádám

 

Több képük is van, katt!

A napelem gyermekei (M-Group Hungary)

videókészítő, animációs cég

Miért játszanak? Fontosnak tartjuk, hogy a hétköznapokban megjelenő környezetvédelmi szempontokat előtérbe helyező és ezen folyamatokat támogató valamint ösztönző kezdeményezés(ek) részesei legyünk, mindezt csapatépítő jelleggel. Na meg a pénz.. :)

Mivel doppingolnak? Közvetlenül a játék előtt besörözünk, természetesen újrahasznositott pohárból :) Viccet félre téve: szeretjük a játékokat, a megoldandó feladatokat, ha kooperativan kell együtt dolgozni. Ez önmagában feldob és felpörget, nem kell külon készülnünk.

Mit vennének a nyereményből? Az SOS gyermekfalunak élelmiszereket.

Csapattagok: Kovács József Attila - ügyvezető, a cég igás lova, Kupás Gábor - operatőr, szemüveges képkreátor, Torbik Tibor - szakmai vezető, #mindentazugyfelelegedettsegert, Csomós Roland - vágó, filmfűrész, hangulathegesztő, Kozák Krisztián - ügyvitel támogató, jolly joker tyúkanyó.

 

Tulipán

A gödöllői Szolgálat újság családi csapata

Mivel doppingolnak? Kakaóval, csokival és kávéval.

Mit vennének a nyereményből? Ledes világítást, de a fenti doppingszerekre is jutna.

Csapattagok: Málnási Dávid és Péter, Málnásiné Basa Brigitta

 

Ha van egy legalább kétfős csapatod és le akarod győzni őket, itt tudsz időpontot foglalni! A három leggyorsabban szabaduló csapat nyer 50, 30 és 20 ezer forintos ALDI-utalványt.

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.