A Kreatív csapata stabilizált egy energiagépet – nektek vajon sikerül?

Az ALDI energiahatékonysági projektbe kezdett, melynek többek közt a vállalat zöldáramra történő átállása mellett része egy szabadulószoba is, ahol különféle, egy titokzatos tudóstól kapott feladatokat kell megoldaniuk a résztvevőknek. A Kreatív csapata is kipróbálta a játékot, a megadott időn belül kijutottunk, így fel van adva a lecke az utánunk következőknek! Az ingyenes játékra szerkesztőségi és kiadói csapatok nevezhetnek, a leggyorsabban kiszabadulók értékes vásárlási utalványokat nyernek.

A belvárosi, a Logiqrooms-nál berendezett helyszínen az ALDI csapata fogadott minket, játék előtt még egy kis termékkóstolót is kaptunk a az áruházlánc sajátmárkás termékeiből. Három fővel képviseltette magát a Kreatív, és csak egyikünk vett részt korábban hasonló szabadulószobás játékban, ketten közülünk teljesen zöldfülűek voltak. Az első akadályt, a csapatnév kitalálását sikeresen teljesítettük, egy nem túl soklépcsős gondolkodás után Montevideo SE-ként eveztünk a versenyre. A játékszabályok ismertetése után kaptunk egy walkie-talkie-t, ami a szabadulószobák általános kelléke az esetleges segítségkéréshez, majd egy kulcsot a bejárathoz, és belevágtunk a nagyjából egyórás Energiakalandba.

Minden asszociációs képességünket és logikai erőnket elő kellett hívnunk, volt olyan feladat, amit külön-külön, egyénenként, és olyan is, amit közös gondolkodással oldottunk meg, így a játék tulajdonképp egy csapatépítő tréningnek sem volt utolsó, és az ALDI márkát is sikerült ügyesen beleszőni a feladatokban a résztvevőnek.

A Kreatív csapata
A Kreatív csapata
Az egyórás időkeretet végül betartva, 56 perc alatt jutottunk ki a házból, ehhez ötször vettünk igénybe segítséget, ami plusz 10 percet hozzáad, versenyidőnk így 66 perc lett. Mi voltunk az első résztvevő csapat a játékban, így még nem tudni, ez hányadik helyre lesz elég, mindenesetre ezt kell fölülmúlni az utánunk következőknek. Sok sikert hozzá!

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.