A Kreatív csapata stabilizált egy energiagépet – nektek vajon sikerül?

Az ALDI energiahatékonysági projektbe kezdett, melynek többek közt a vállalat zöldáramra történő átállása mellett része egy szabadulószoba is, ahol különféle, egy titokzatos tudóstól kapott feladatokat kell megoldaniuk a résztvevőknek. A Kreatív csapata is kipróbálta a játékot, a megadott időn belül kijutottunk, így fel van adva a lecke az utánunk következőknek! Az ingyenes játékra szerkesztőségi és kiadói csapatok nevezhetnek, a leggyorsabban kiszabadulók értékes vásárlási utalványokat nyernek.

A belvárosi, a Logiqrooms-nál berendezett helyszínen az ALDI csapata fogadott minket, játék előtt még egy kis termékkóstolót is kaptunk a az áruházlánc sajátmárkás termékeiből. Három fővel képviseltette magát a Kreatív, és csak egyikünk vett részt korábban hasonló szabadulószobás játékban, ketten közülünk teljesen zöldfülűek voltak. Az első akadályt, a csapatnév kitalálását sikeresen teljesítettük, egy nem túl soklépcsős gondolkodás után Montevideo SE-ként eveztünk a versenyre. A játékszabályok ismertetése után kaptunk egy walkie-talkie-t, ami a szabadulószobák általános kelléke az esetleges segítségkéréshez, majd egy kulcsot a bejárathoz, és belevágtunk a nagyjából egyórás Energiakalandba.

Minden asszociációs képességünket és logikai erőnket elő kellett hívnunk, volt olyan feladat, amit külön-külön, egyénenként, és olyan is, amit közös gondolkodással oldottunk meg, így a játék tulajdonképp egy csapatépítő tréningnek sem volt utolsó, és az ALDI márkát is sikerült ügyesen beleszőni a feladatokban a résztvevőnek.

A Kreatív csapata
A Kreatív csapata
Az egyórás időkeretet végül betartva, 56 perc alatt jutottunk ki a házból, ehhez ötször vettünk igénybe segítséget, ami plusz 10 percet hozzáad, versenyidőnk így 66 perc lett. Mi voltunk az első résztvevő csapat a játékban, így még nem tudni, ez hányadik helyre lesz elég, mindenesetre ezt kell fölülmúlni az utánunk következőknek. Sok sikert hozzá!

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.