A Kreatív csapata stabilizált egy energiagépet – nektek vajon sikerül?

Az ALDI energiahatékonysági projektbe kezdett, melynek többek közt a vállalat zöldáramra történő átállása mellett része egy szabadulószoba is, ahol különféle, egy titokzatos tudóstól kapott feladatokat kell megoldaniuk a résztvevőknek. A Kreatív csapata is kipróbálta a játékot, a megadott időn belül kijutottunk, így fel van adva a lecke az utánunk következőknek! Az ingyenes játékra szerkesztőségi és kiadói csapatok nevezhetnek, a leggyorsabban kiszabadulók értékes vásárlási utalványokat nyernek.

A belvárosi, a Logiqrooms-nál berendezett helyszínen az ALDI csapata fogadott minket, játék előtt még egy kis termékkóstolót is kaptunk a az áruházlánc sajátmárkás termékeiből. Három fővel képviseltette magát a Kreatív, és csak egyikünk vett részt korábban hasonló szabadulószobás játékban, ketten közülünk teljesen zöldfülűek voltak. Az első akadályt, a csapatnév kitalálását sikeresen teljesítettük, egy nem túl soklépcsős gondolkodás után Montevideo SE-ként eveztünk a versenyre. A játékszabályok ismertetése után kaptunk egy walkie-talkie-t, ami a szabadulószobák általános kelléke az esetleges segítségkéréshez, majd egy kulcsot a bejárathoz, és belevágtunk a nagyjából egyórás Energiakalandba.

Minden asszociációs képességünket és logikai erőnket elő kellett hívnunk, volt olyan feladat, amit külön-külön, egyénenként, és olyan is, amit közös gondolkodással oldottunk meg, így a játék tulajdonképp egy csapatépítő tréningnek sem volt utolsó, és az ALDI márkát is sikerült ügyesen beleszőni a feladatokban a résztvevőnek.

A Kreatív csapata
A Kreatív csapata
Az egyórás időkeretet végül betartva, 56 perc alatt jutottunk ki a házból, ehhez ötször vettünk igénybe segítséget, ami plusz 10 percet hozzáad, versenyidőnk így 66 perc lett. Mi voltunk az első résztvevő csapat a játékban, így még nem tudni, ez hányadik helyre lesz elég, mindenesetre ezt kell fölülmúlni az utánunk következőknek. Sok sikert hozzá!

(X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.