50 ezres ALDI utalványt nyerhet a csapatod!

Ami rengeteg smoothie-t és croissant-t ér, vagy bármi mást, amire fordítanátok! Az áruház szabadulószobájában kell ügyesnek kell lenni – szerkesztőségi vagy kiadói csapatokat várnak.

Energiahatékonysági projektbe vágott az ALDI, amit kampány is kísér majd. Ebből az alkalomból saját szabadulószobát rendeznek be a Logiqrooms-nál, amelyet a jelentkező szerkesztőségi vagy kiadói (tág értelemben véve a médiában dolgozó) csapatok a nagyközönség előtt próbálhatnak ki, március 30. és április 9. között.

A logikai játék egy órán keresztül tart egy belvárosi helyszínen, és 2-5 fős csapatokat várunk rá, itt tudtok időpontot foglalni. A leggyorsabb három csapatot díjazzák 50 ezer, 30 ezer, illetve 20 ezer forintos vásárlási utalvánnyal.

A győztesnél ez például 33 palack DOC Proseccót vagy 143 kisüveges power smoothie-t jelent, de ezek csak a Kreatív tippjei, természetesen rengeteg puha, meleg croissant-tól kapribogyón és parmezánon át jótékonysági célokig akármire lehet fordítani a nyereményt. (X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.