50 ezres ALDI utalványt nyerhet a csapatod!

Ami rengeteg smoothie-t és croissant-t ér, vagy bármi mást, amire fordítanátok! Az áruház szabadulószobájában kell ügyesnek kell lenni – szerkesztőségi vagy kiadói csapatokat várnak.

Energiahatékonysági projektbe vágott az ALDI, amit kampány is kísér majd. Ebből az alkalomból saját szabadulószobát rendeznek be a Logiqrooms-nál, amelyet a jelentkező szerkesztőségi vagy kiadói (tág értelemben véve a médiában dolgozó) csapatok a nagyközönség előtt próbálhatnak ki, március 30. és április 9. között.

A logikai játék egy órán keresztül tart egy belvárosi helyszínen, és 2-5 fős csapatokat várunk rá, itt tudtok időpontot foglalni. A leggyorsabb három csapatot díjazzák 50 ezer, 30 ezer, illetve 20 ezer forintos vásárlási utalvánnyal.

A győztesnél ez például 33 palack DOC Proseccót vagy 143 kisüveges power smoothie-t jelent, de ezek csak a Kreatív tippjei, természetesen rengeteg puha, meleg croissant-tól kapribogyón és parmezánon át jótékonysági célokig akármire lehet fordítani a nyereményt. (X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.