50 ezres ALDI utalványt nyerhet a csapatod!

Ami rengeteg smoothie-t és croissant-t ér, vagy bármi mást, amire fordítanátok! Az áruház szabadulószobájában kell ügyesnek kell lenni – szerkesztőségi vagy kiadói csapatokat várnak.

Energiahatékonysági projektbe vágott az ALDI, amit kampány is kísér majd. Ebből az alkalomból saját szabadulószobát rendeznek be a Logiqrooms-nál, amelyet a jelentkező szerkesztőségi vagy kiadói (tág értelemben véve a médiában dolgozó) csapatok a nagyközönség előtt próbálhatnak ki, március 30. és április 9. között.

A logikai játék egy órán keresztül tart egy belvárosi helyszínen, és 2-5 fős csapatokat várunk rá, itt tudtok időpontot foglalni. A leggyorsabb három csapatot díjazzák 50 ezer, 30 ezer, illetve 20 ezer forintos vásárlási utalvánnyal.

A győztesnél ez például 33 palack DOC Proseccót vagy 143 kisüveges power smoothie-t jelent, de ezek csak a Kreatív tippjei, természetesen rengeteg puha, meleg croissant-tól kapribogyón és parmezánon át jótékonysági célokig akármire lehet fordítani a nyereményt. (X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00