50 ezres ALDI utalványt nyerhet a csapatod!

Ami rengeteg smoothie-t és croissant-t ér, vagy bármi mást, amire fordítanátok! Az áruház szabadulószobájában kell ügyesnek kell lenni – szerkesztőségi vagy kiadói csapatokat várnak.

Energiahatékonysági projektbe vágott az ALDI, amit kampány is kísér majd. Ebből az alkalomból saját szabadulószobát rendeznek be a Logiqrooms-nál, amelyet a jelentkező szerkesztőségi vagy kiadói (tág értelemben véve a médiában dolgozó) csapatok a nagyközönség előtt próbálhatnak ki, március 30. és április 9. között.

A logikai játék egy órán keresztül tart egy belvárosi helyszínen, és 2-5 fős csapatokat várunk rá, itt tudtok időpontot foglalni. A leggyorsabb három csapatot díjazzák 50 ezer, 30 ezer, illetve 20 ezer forintos vásárlási utalvánnyal.

A győztesnél ez például 33 palack DOC Proseccót vagy 143 kisüveges power smoothie-t jelent, de ezek csak a Kreatív tippjei, természetesen rengeteg puha, meleg croissant-tól kapribogyón és parmezánon át jótékonysági célokig akármire lehet fordítani a nyereményt. (X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.