50 ezres ALDI utalványt nyerhet a csapatod!

Ami rengeteg smoothie-t és croissant-t ér, vagy bármi mást, amire fordítanátok! Az áruház szabadulószobájában kell ügyesnek kell lenni – szerkesztőségi vagy kiadói csapatokat várnak.

Energiahatékonysági projektbe vágott az ALDI, amit kampány is kísér majd. Ebből az alkalomból saját szabadulószobát rendeznek be a Logiqrooms-nál, amelyet a jelentkező szerkesztőségi vagy kiadói (tág értelemben véve a médiában dolgozó) csapatok a nagyközönség előtt próbálhatnak ki, március 30. és április 9. között.

A logikai játék egy órán keresztül tart egy belvárosi helyszínen, és 2-5 fős csapatokat várunk rá, itt tudtok időpontot foglalni. A leggyorsabb három csapatot díjazzák 50 ezer, 30 ezer, illetve 20 ezer forintos vásárlási utalvánnyal.

A győztesnél ez például 33 palack DOC Proseccót vagy 143 kisüveges power smoothie-t jelent, de ezek csak a Kreatív tippjei, természetesen rengeteg puha, meleg croissant-tól kapribogyón és parmezánon át jótékonysági célokig akármire lehet fordítani a nyereményt. (X)

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.