hirdetés
hirdetés
hirdetés

A héten elstartol a Telex.hu - jelentette be Kárpáti Márton alapító a Nagy Kreatív Hét fizetős online tartalmakról szóló kerekasztal-beszélgetésében. A Central is további fizetős tartalmakat tervez.

Átadták az Arany Blendéket, a legjobb filmelőzetes díját A létezés eufóriája kapta.

A Verziót idén november 10. és 22. között otthonról lehet majd követni.

Az ezüstöt a White Rabbit Budapest, a bronz díjat pedig a VMLY&R kapta.

Online konferenciázott és kérdőíves kutatást mutatott be a Profession.hu. 

Kerülj képbe a TV2, az RTL és egy médiaügynökségi vezető prezentációjával, aztán nézd meg az RTL, a 444, a Telex, a HVG és a Central képviselőinek beszélgetését a fizetős online kontentről!

hirdetés

A rendező, Szász Attila szerint ma már ritka, hogy egy reklám teljes történetet is körbejár.

Magánszemélyek és cégek is nevezhetnek a saját történeteikkel és megoldásaikkal. Nevezz még ma! 

A magyar születésű, világhírű reklámszakember 87 éves lett idén januárban.

A szülei azt hitték, múló hóbort. Pinczés-Pressing Ádám azóta komoly gyűjteményt halmozott fel képregényekből. 

A cégcsoportból a legfontosabb cég, az M-RTL Zrt. is 1 milliárd forint feletti adózás előtti profitot termelt. 2020-ra viszont visszaesést várnak.

A Nagy Kreatív Héten vendégünk lesz két menő tartalomgyáros, Cyla és Hernádi Bence is, és több TikTok-szakit is kifaggatunk arról, nálunk hogyan érdemes használni a felületet.

hirdetés

A multiszenzoros hálózattal ellátott ruhadarab valójában egy pólóujj, amely a kar finommotorikus képességét fejlesztve segít viselőjének a minél teljesebb felépülésben.

Az örök Star Wars - Star Trek szembenállásra épített az Uber kajakiszállítós applikációjának, az Uber Eatsnek a kampánya. 

1 aranyat, 2 ezüstöt és 1 bronzot gyűjtöttek be a Lisbon International Advertising Fesztiválon. 

A fogyasztói és a munkáltatói márka is új kihívásokkal szembesül a teljesen felfordult 2020-as évben. Erről is szó lesz a jövő heti, online streamelt NK7 harmadik napján!

[karantén extrákkal!] Új rovatunk egy home office programajánló, első körben sorozatokkal, filmekkel hétvégére vagy bármelyik estére.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

4 éve dolgozik a Telenornál, a szakterületén komoly kihívásokat hozott a koronavírus. 

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

hirdetés
hirdetés

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

A TV2 által román joghatóság alatt működtetett csatornája megsértette a korhatár-besorolást.

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
    01 02 03 04 05 06  
  07 08 09 10 11 12 13  
  14 15 16 17 18 19 20  
  21 22 23 24 25 26 27  
  28 29 30          
 

books.kreatívonline