hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

Az ügynökség 15. születésnapját ünnepelte.

A világverseny küldetésének elérését a social mediában futó kampány is nagyban segítette. (X)

De Sziget-kampányon vagy az Opera Gin arculatán dolgozó ügynökséghez, betonjáték-tervezőkhöz és belsőépítészekhez is benézhetsz.

Miért telepít erdőket a Magnet Bank, és hogyan kényszeríthetnek ki a fogyasztók zöldebb vállalatokat?

Gulyás Lídia, az Artificial Group influencer specialistája szerint ijesztően nem kreatív, ellenben számos hitelességi kérdést vet fel a kampány.

hirdetés

Kevés márka dicsekedhet olyan rendkívüli történettel, mint a Moleskine. Jelenleg már a legismertebb világmárkák is arculatukat erősítik a Picasso és Hemingway által is kedvelt kis notesz segítségével. (X)

Juhász Péter Tibor elvesztett egy fogadást. Búcsúzik is a márkától, amivel reklámversenyeket nyertek.

A reklám-, pr- és médiaügynökségek és médiavállalatok tavalyi mérlege mellett A' Design beszámoló és Mercedes-design a zero waste tematikájú friss Kreatívban. Lapozz bele!

Az Aranyélet és a Terápia egykori producere új gyártócéget indított.

2021-ben viszont már csak egyszámjegyű lesz a szegmens növekedése a Zenith médiaügynökség globális tanulmánya szerint.

Dolezsai Gergely az OTP Banktól érkezik a céghez. 

hirdetés

Sehol nincsenek a szivárványos plakátok a magyarok augusztusi közösségi médiás aktivitását összegző listán.

Jelenleg 95 millió álprofil keseríti a hirdetők és ügynökségek életét. Mennyire hatékonyan lehet ezeket kiszűrni?

Weinberger Roland érkezett a 2Republicból idén májusban átpozicionált ügynökséghez.

A Telenor új kampánya szerint a dolgok, amiket örömmel csinálsz, mind hozzád tesznek valamit.

Ha egyszerre szeretnél telefonon pötyögni, laptopon levelet írni és a tableten naptárat szerkeszteni, akkor itt a megoldás.

Az üdítőitalgyártó továbbra is minden márkájánál folytatja a társadalmi ügyek felvállalását. A hazai társadalom érettségét ezekre az ügyekre azonban „nem tisztük megítélni".

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

hirdetés
hirdetés

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

A jelenlegi tagok mandátuma két nappal az önkormányzati választások előtt jár le, így törvényes felügyelet nélkül marad a közmédia, ami befolyásolhatja a választások tisztaságát.

Az új arculat kihangsúlyozza a csatorna globális elérését.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

A Media1 értesülései szerint novemberben jelenik meg az újság.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
              01  
  02 03 04 05 06 07 08  
  09 10 11 12 13 14 15  
  16 17 18 19 20 21 22  
  23 24 25 26 27 28 29  
  30              
 

books.kreatívonline