hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nézzetek be a többi közt a Vodafone, a Dreher, a rendőrség, a Müpa és a Netpincér kampányai mögé, és kérdezzetek online!

Korábban a média, a diplomácia és a nemzetközi oktatás területén is dolgozó Balázs Kata tölti be a posztot.

A Hallgatói Önkormányzat posztban jelentette be Csernai Mihály a távozását, helyét Podlovics Laura veszi át

 

Mostantól lehet pályázni a 2021-es Gerety Awardsra.

Sport és márkák: mik lesznek 2020 hosszú távú hatásai? Milyen influencerek az e-sportolók és mit adhatnak a kis klubok, amit a nagyok nem? Ezek és még sok más a Kreatív most megjelent, január végéig kapható számában.

hirdetés

A Capitolium ostroma ismét megmutatta, hogy a közösségi oldalak saját érdekük miatt a szélsőséges tartalmak felé tolják a felhasználókat. Bob Hoffman reklámszakember szerint pedig a reklámipar végigasszisztálja ezt a folyamatot.

Február közepétől a Story és Best magazin szerkesztősége újra közös főszerkesztő vezetésével állítja elő a magazinok tartalmát. A csapat élére Takács Gabriella érkezik.

Ha összeszámolod az összes utalást, easter egget a synthwave-producer, Quixotic klipjében, akkor mehetsz egy kört a Deloreannal.

Hét év után hagyja ott a céget, hogy átüljön a WPP globális kreatívigazgatói székébe. 

A Mindshare nyerte a feladatokat, a három tendert zsinórban nyerő OMD-t váltja az ügynökség.

A cégeknek muszáj több bevételi forrást is kiaknázni, derül ki a World Advertising Research Centre kiadókat megkérdező felméréséből.

hirdetés

Király István feladatait az Apple-től érkezett Dobó Mátyás veszi át.

Arany Jánost a KESMA operatív irányítását végző Mediaworks sales csapatának élére is kinevezték, Turi Árpádot váltotta.

Bus István és Vida Ferenc első megbízása a Pesti Ügyvéd folyóirat megújítása volt, de már láthatáron a következő projekt.

Légi felvételekkel, egyedi módon mutat be különböző szennyezett területeket Európa szerte. 

A mesterséges intelligencia által vezérelt készülék minden olyan hely atmoszférazaját elraktározza, ahol a tulajdonosa megfordul.

Januártól Perkó Rudolf látja el a Totalcar.hu Kft. ügyvezetői feladatait. A korábbi vezető, Bazsó Gábor is a magazinnál folytatja a munkát a kreatív tartalomgyártás területén.

A full-service ügynökséghez a Benu közterületi foglalásai és a Maresi közösségi médiás kommunikációja került. 

Január 16-tól működik a Magyar Hang Plusz, ahova a mélyebb, alapos újságírói munkával készült írások kerülnek.

Mindezzel új hírlevél-feliratkozókat keresnek: hárman saját üzenet tolmácsolására kérhetnek meg egy általuk kiválasztott celebet.

Személyre szóló üzenetet lehet küldeni annak, akinek szeretnénk. Kampánybejelentő! 

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

hirdetés
hirdetés

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Mégis megértik egymást. A kampánybejelentőt olvashatjátok! 

 pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.

Azt kiemelték, hogy a legfontosabb a biztonság.

A csatorna azt írta, technikai okok miatt maradt el a szerda reggeli Mokka, helyette Walker, a texasi kopó ment adásba. 

Ami egy éve természetes volt, most szinte elképzelhetetlen, de a pandémia legyőzhető. 

Ingyenes előadáson mesél a nézőt is bevonó technikákról a berlini High Road Studios két alapítója.

Az E.ON egy integrált pr kampány segítségével teljsen átformálta a cégről alkotott imázsképet. A Salt Communications vendégcikkének szerzői elmesélik, hogyan sikerült mindez.

Összesen 70 filmet mutat be idén a streamingóriás.

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30 31  
 

books.kreatívonline