hirdetés
hirdetés
hirdetés

E heti Kultúrterrorunkban Juhász Noémi írását olvashatjátok, aki megszokott módon könyveket, zenéket, filmeket és egyebeket ajánl, de klasszikus értelemben vett tévézést nem.

Kérjétek meg Papit, Mamit, olvassa el, hogy ne kapjon bírságot az ügyfél.

Még a bevallott tervekben is 50 milliárdos éves költés szerepel, és ez simán nőhet. Az NKOH-t eredetileg azért hozta létre a NER, hogy a 40 milliárdos éves összköltést nyomja le 25-re.

Eipl Vilmosnak ügyféloldalon vannak tervei, utódjának megtalálásáig Turóczi András vezeti a DAN innovatív ügynökségét.

Közösségformáló erő rejlik benne, a nézők pedig szeretik a kevés erőfeszítést igénylő szórakozást – derült ki az eddigi legtöbb nézőt vonzó Telekom MOST Fórumon, ahol a televíziózás jövőjéről volt szó. (X)

Vasárnap este indult a TV2 nagyszabású maszkos szuperprodukciója. A döbbenetes leleplezésekkel teli show mindhárom fontos célcsoportban nyerte az idősávját. (X)

hirdetés

A Synetiqnél most a Milka, az Árukereső és a Jófogás új reklámfilmjeit vizsgálták alaposabban.

Azt hangsúlyozzák, hogy termékeikhez már nem adnak mesterséges tartósítószert.

Mostantól bárki gyakorolhat a japándob e-verzióján anélkül, hogy a szomszédjai kiátkoznák őseivel együtt a világból. 

A hazai podcastpiacot feltérképező cikksorozatunkban ezúttal a kifejezetten erre a műfajra szakosodott Betone Studio következik.

Samu Tímea egyedüli vezérigazgatóként folytatja a cégnél, Izsák Miklós kereskedelmi igazgató feladatköre pedig a marketinggel bővült.

Folyatjuk a hazai podcastpiaccal foglalkozó cikksorozatunkat. Ezúttal az Index válaszait olvashatjátok a témában.

hirdetés

Kovács Eszter, a Wavemaker rendező-art directora az animáció felől érkezve tudatosan fordult a reklámszakma felé.

Február 3-tól Aniot-Helt Petra látja el a Central Médiacsoport marketingigazgatói feladatait. Az új vezető a McCann Ericksontól érkezik a Centralba.

Beindult a hazai podcastpiac, vagy egyelőre még csak szűk réteget érnek el az adások? Cikksorozatunk első részében a Central Médiacsoport válaszolt a kérdéseinkre.

Ennyi jelent meg a magyar felhasználók előtt tavaly év végén az AdReal (Gemius) elemzése szerint.

Több mint tíz év után váltották le a PHD-t.

Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője arról, hogy milyen kérdések merülnek fel a programmatic hirdetési piacon.

A Politicónak adott interjút a magyar adását újraindító szervezet elnöke.

Az ügynökség TikTok-rajongónak mondja magát, logikusnak tűnt, hogy új kreatívot is a platformon keressenek.

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

hirdetés
hirdetés

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

A posztot 2019 végétől Nád-Kántor Marianna tölti be.

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

A márka helyett az újrahasznosításé lesz a főszerep a kupakokon.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
            01 02  
  03 04 05 06 07 08 09  
  10 11 12 13 14 15 16  
  17 18 19 20 21 22 23  
  24 25 26 27 28 29    
 

books.kreatívonline