hirdetés
hirdetés
hirdetés

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

A Szabadszínész újabb reklámfilmjeiben Bata Éva, Schmied Zoltán és Lengyel Tamás bizarr forgatási kaladjait mutatják be. (X)

Cseperkálo István, kommunikációs szakember gondolatai a Magyarock logóról.

A homo sapienstől a homo digitalisig címet kapta az idei utolsó Telekom MOST Fórum, ahol azt vitatták meg, milyen alapvető módon alakítja át életünket az egyre gyorsabban fejlődő technológia. (X)

Eljött az idő, hogy a márkák szembenézzenek azzal, hogy az általuk nyújtott előnyökön túl milyen feszültségeket keltenek társadalmi és környezeti szinten – ez a 25 éves HPS ars poeticájának egyik fontos üzenete. (X)

hirdetés

És nekik köszönhetően ma már egyre több korcsoportból kikerülő munkavállalói avatar teljesíti küldetését a világpiac nagypályáin.

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

Szabó Ottó „Robotto”, robottervezésről és vegán szobrászatról.

Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

Állítja egy service design kutatás, mely mellett megszületett az első hazai service design térkép is.

hirdetés

Az embert teljesen váratlanul éri a Deák téri metrómegállóban kihelyezett plakát, meg is kérdeztük róla az alkotót.

Pálfi György rendezett egy komplett Szerencsekerék adást "pokoli hangulattal és válogatott betegségekkel." 

Továbbá nagy favoritja a polip – élve vagy halva. Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa írta e heti Kultúrterrorunkat.

Workshopon mutatjuk meg, amit ma az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről tudni lehet, egy exkluzív kutatás tükrében.

És további rengeteg márka vezetője beszél majd stratégiáikról: Cherrisk, Budapest Bank, OTP, NN, K&H, Telenor.

Átfogó kutatást készített a Brain Bar az Y és Z generáció körében a munkavállalási trendekről.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés
hirdetés

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

A Google két alapítója azért marad az Alphabet igazgatótanácsában.

A német McDonald’s a szülők egyik rémálmával kampányol.

Adta magát az ötlet, ha már a bank kreatív platformja is egy kutya-cica párosra épül. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

A Zenith szerint. Idén először törte át a 100 milliárd dolláros plafont a programmatic reklámköltés.

Még Steven Spielberg is áldását adta arra, hogy a földönkívüli és Elliott újra találkozzanak egy reklám kedvéért.

Az AMC bízik a folytatásban, a Digi-előfizetők azonban jelen állás szerint kézi-BL, Spektrum és TV Paprika nélkül maradhatnak.

A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.

Újabb kilenc évig a kormány emberei fogják meghatározni a médiafelügyelet menetét.

Mindhárom influencer témában született.

A BlueAlliance jogi személlyé alakul, új neve CEE Digital Alliance, CEEDA lesz.

Így újra működik a lap, olvashatóak a régi cikkek.

hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
              01  
  02 03 04 05 06 07 08  
  09 10 11 12 13 14 15  
  16 17 18 19 20 21 22  
  23 24 25 26 27 28 29  
  30 31            
 

books.kreatívonline