hirdetés
hirdetés
hirdetés

A hazai podcastpiacot feltérképező cikksorozatunkban ezúttal a kifejezetten erre a műfajra szakosodott Betone Studio következik.

Samu Tímea egyedüli vezérigazgatóként folytatja a cégnél, Izsák Miklós kereskedelmi igazgató feladatköre pedig a marketinggel bővült.

Folyatjuk a hazai podcastpiaccal foglalkozó cikksorozatunkat. Ezúttal az Index válaszait olvashatjátok a témában.

Kovács Eszter, a Wavemaker rendező-art directora az animáció felől érkezve tudatosan fordult a reklámszakma felé.

Vasárnap este indult a TV2 nagyszabású maszkos szuperprodukciója. A döbbenetes leleplezésekkel teli show mindhárom fontos célcsoportban nyerte az idősávját. (X)

Interjú az immár 30. születésnapját ünneplő Admagic vezetőjével, Zentai Balázzsal. (X)

hirdetés

Február 3-tól Aniot-Helt Petra látja el a Central Médiacsoport marketingigazgatói feladatait. Az új vezető a McCann Ericksontól érkezik a Centralba.

Beindult a hazai podcastpiac, vagy egyelőre még csak szűk réteget érnek el az adások? Cikksorozatunk első részében a Central Médiacsoport válaszolt a kérdéseinkre.

Ennyi jelent meg a magyar felhasználók előtt tavaly év végén az AdReal (Gemius) elemzése szerint.

Több mint tíz év után váltották le a PHD-t.

Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője arról, hogy milyen kérdések merülnek fel a programmatic hirdetési piacon.

Erdei Zsófi, a VMLY&R senior copywritere valós briefekből született valós insightok mögé ír mininovellákat. Itt az első!

hirdetés

„Szerelemnövényt” fejlesztett az Artificial Group a Telenornak. Az okos cserép csak akkor ad inni a növénynek, ha mindketten elvégzitek a „párterápiás” feladatokat.

Vida Gusztáv az ügynökség új, családfókuszú divízióját, a Kiddót vezeti mostantól.

Az eheti Kultúrterrorban könyvek helyett appokat, kiállítás helyett pedig social kontentet ajánl Bese Konrád, a Republic Group szövegírója.

Ezúttal is nemzetközi túlsúlyú zsűri érkezik a Kreatív legfontosabb reklámversenyére, amelyen új kategóriákat is létrehoztunk, és kibővítetük a Craft szekciót.

Négy és fél új ügynökség jelent meg idén az összesítésben, most be is mutatjuk mindegyiküket.

Egy appon keresztül lehet ellenőrizni azt is, hogy bezártuk-e az ajtót, hogy ki, mikor érkezett haza, vagy mikor, hova nem ment el. 

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

hirdetés
hirdetés

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

A márka helyett az újrahasznosításé lesz a főszerep a kupakokon.

Érdemes fejhallgatóval nézni a videót.

A szervezet szerint a polgármesterek nem a csatornának, hanem a nézőknek tartoznak a szereplésssel.

A Havas hirdetése szerint érdemes jó ügynökséget választani, mielőtt menthetetlenné válik a márkád.

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.

Először másfél éve mérték fel a magyarok facebookozási szokásait, most jön a második felvonás.

Juttasd el rászorulókhoz! A JótÉtel megmutatja, hova viheted, és ha kell, a Budapest Bike Maffia érte is megy.

A tulajdonosok az eddigieknél autentikusabb, meggyőzőbb arculatra és kommunikációra vágytak.

Azt a címben már le sem mertem írni, hogy az egyik plakáton két Big Mac is egy párt alkot.

Rá találtak parkolni a Valentin-citylightra.

Legalábbis a Huawei reprezentatívként tálalt kutatása szerint, amelyből az derül ki, hogy a hatévesek között már csaknem mindnek volt okoseszköz a kezében.

Mármint nem azzal járnak, hanem a kommunikációs ügyfeleik közé került.

Megújítják a márka portfólió-kommunikációját.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
            01 02  
  03 04 05 06 07 08 09  
  10 11 12 13 14 15 16  
  17 18 19 20 21 22 23  
  24 25 26 27 28 29    
 

books.kreatívonline

  • learn more Üzlet&Pszichológia II.évfolyam/2.szám

    Megjelent az áprilisi lapszámunk, lapozzon bele ITT  

  • learn more Üzlet&Pszichológia - A jövő IV. évfolyam 6. szám

    Beköszöntő Amikor a lapot állítjuk össze, már hetekkel előtte rááll az agyam az adott tematikára....

  • learn more A média társadalomtörténete

    A kötet a kiadónk által 2004-ben megjelentetett, azonos című mű második kiadása, amely eredeti nyelven 2005-ben látott napvilágot...

  • learn more Hatékony vezetés

    A vállalatok, vállalkozások sikeres működésének, fejlődésének feltétele a hatékony vezetés, mely a szervezet egyik szintjén sem nélkülözhető....

  • learn more Hatékony kommunikáció

    Minden emberi kapcsolat a kommunikáción alapszik. Könyvünk abban segít, hogy a legtöbbet hozhassa ki a munkahelyi kommunikáció fő formáiból,...

  • learn more Üzlet&Pszichológia II. évfolyam 3. szám

    MEGJELENT JÚNIUSI LAPSZÁMUNK.  LAPOZZON BELE ITT!

  • learn more PR esetek haladóktól

    A könyv szerzőjével, Nórával már több mint egy évtizedes ismeretség és intenzív munkakapcsolat köt össze -több súlyos válsághelyzet során is...

  • learn more Online üzlet és marketing

    Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy...

  • learn more 1000 egyedi ékszer

    A kézműves ékszereket egyediségük különbözteti meg hétköznapi társaiktól: egy régi gyöngy, egy talált tárgy, egy szívünkhöz közel álló kép,...

  • learn more Marketing nélkül nem megy!

    Ha Ön udvarolt valaha, házasságban él, felelt az órákon, érettségi vizsgán kellett megfelelnie, beszámolt főnökének, akkor Ön már volt...