hirdetés
hirdetés
hirdetés

Képernyőre elforgatott PDF-ben szállítjuk házhoz a friss magazint! Írunk a fiatalok printmédiájáról, médiafogyasztási szokásairól és a nekik szóló reklámokról, plusz a Mellékhatásról, a Poketről és a nők elleni erőszak sajtómegjelenéseiről.

[karantén extrákkal!] Új rovatunk egy home office programajánló, első körben sorozatokkal, filmekkel hétvégére vagy bármelyik estére.

A White Rabbit készítette a kampányhoz kapcsolódó okosító filmet, amelyben Zámbori Soma mondja el, hogyan lehet online felajánlani az adó 1%-át. 

Erdei Zsófi, a VMLY&R senior copywritere valós briefekből született valós insightok mögé ír mininovellákat. Ez most apokaliptikus lett!

A felhasználók közel negyede nem látja, mégis égeti az inventoryt. Papp László, a Natív Hirdetés üzletfejlesztési vezetőjének vendégcikke.

A White Elephant pedig megkapta a zsűri különdíját a Samu, a láma feleséget keres című kampányért.

Az emberek összefogása és kreativitása inspirálta a Telenor új, #ittvagyunkegymásnak platformjának megalkotását.

hirdetés

Ha júniusig tartanak a korlátozások, akkor 13, ha a nyár végéig, akkor 28 milliárd eshet ki a hazai zeneiparból.

Akár a hűtőajtóra is rögzíthetjük a növényeinket az okoscseréppel.

Nem lehet átugrani sem a videót, és mégsincs vele baja senkinek. 

Dwayne Johnson mint a lefolyótisztítók királya, Hugh Jackman mint Mr. Pringle? Simán!

Ráadásul olyat, amin se a közönségnek se a fellépőknek nem kell személyesen megjelenniük.

Wendy Clark szeptembertől a Dentsu Aegis Network vezérigazgatója lesz.

hirdetés

Az amerikai festőművészet egyik legismertebb alkotása inspirálta az idei kampányt.

Idén viszont jelentős csökkenésre számít a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete.

A bevételeiket szinte teljesen lenullázta, hogy nem tarthatnak előadásokat, új platformot indítanak. 

A koronavírus miatti korlátozások megnyirbálták a munkába járók számát, ez pedig elkezdett visszaköszönni a nemzetközi hallgatottsági adatokon.

Filmipari körképünk a koronavírus-járvány első hetei után.

A hírcsatornák nézettsége emelkedik a legjobban, a sportcsatornák nagyot zuhantak. 

A Facebook és az Európai Újságíró Központ a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került médiumokon segítene.

Az Open Office-ból Open Home lett, a próbaadásban a müpás Récsán Gábor a vendég, kedden 10-kor a Szent András Sörfőzdét vezető Bukovinszky Béla és szektora jön.

A Nielsen közönségmérése drámai növekedést mutat, de eközben kevesebb lett a reklám és a hirdető is.

A kiadó honlapján jelentette be a távozását.

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

hirdetés
hirdetés

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

A kormányzati kommunikáció digitális kampányát a Looma készítette.

Tényleg még inkább a köztudat része lett a streaming ittthon a nagy bezártságban?

Legalábbis Amerikában a Nielsen adatai alapján.

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek.

Ahogy a királynő kérte, átmárkázták magukat és nem használják többé a „royal” jelzőt.

A magazin több mint százéves fennállása alatt háborúk, krízisek, terrorcselekmények alatt se volt ilyenre példa. A történelmi lapszám április 10-én, pénteken jelenik meg.

Az oldal ígérete szerint egyszerre útmutató, segédanyag és ötletbazár.

Az Oroszlánkirály? Aladdin? Mulan? Pán Péter? A Dzsungel könyve? 

100 lebeszélhető perc jár az egészségügyi flottás előfizetőknek.

2021 áprilisára tolták a díjátadó időpontját, és módosítottak a nevezési feltételeken és a határidőn is.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30        
 

books.kreatívonline