hirdetés
hirdetés
hirdetés

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

A Megvii alkalmazása a jellegzetes orrminták alapján bármilyen négylábút kiszagol.

A három legnagyobb bevételű médiacég közül az egyik a KESMA, a másik a TV2. Magyarországi médiapiac számokban, a Whitereporttól.

Hogy kerül a Pölöskei szörp csomagolására a Nők Lapja logója, és miért fontos, hogy az újságírók influenszer-potenciálját is kiaknázzák? 

Júniustól Kosaras Klaudia az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A szakember az OMD médiaügynökségtől érkezett. (X)

A magyar neten legtöbben a finálé után kapcsolódtak be a diskurzusba. Elemzés. 

hirdetés

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

„Mi lenne, ha kipróbálnád, ha te végre csak te lennél?” A #nagyonte-kampány az Artificial Group első munkája lead ügynökségként.

Az okok változatosak, de mind a marketing fogalmának megváltozásában keresendők.

Andacs Botond távozik a posztról, ő az Indamedia gazdasági vezetője lett. 

Sok-sok képpel mutatjuk, hogy kik vehették át a legjobb online mozgóképes munkákért járó díjakat!

Szivárványos játszótér, híd, szabadtéri mozi és  erdei tekepálya is épült a Hello Wood harmadik Tokaj-környéki Építész Mustráján. Bejártuk.

hirdetés

Az élmezőny stabilizálódott, a témák viszont ebben a hónapban is tovább színesítették a Magyarország-képünket.

A 31 shortlistes alkotás közül négy vihetett haza aranyat, ezen kívül számos ezüstöt és bronzot is kiosztottunk.

A vélhetően legalább két évre szóló szerződés során főleg külföldi piacokon kell megjelennie az MTÜ kampányaival. 

Láncfűrész és fejsze is előkerül, amikor a lakás- és utasbiztosításokról esik szó. Tévétől a reptérig fut a kampány.

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design is.

Tima János, Alcsútdoboz polgármestere, több Mészáros-közeli cég vezetője lett a Magyar Broadcasting Co. vezérigazgatója, Vajna emberei távoztak.

És ami fontosabb: el is árulja.

Azt akarják, hogy mindenki gondolkozzon el, jogosan címkézi-e az embereket.

Plusz két csatorna a sales house gigásznál. A d1-en nyelvlecke is van.

A júniusi Lájkbajnokság posztjai között toronymagasan első volt egy TV2-s filmbeharangozó. Sajnos mérési hiba volt.

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

hirdetés
hirdetés

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

A kormánytanácsadó az Alkotmánybírósággal akarta kimondatni, hogy nem lehet, de nem adtak neki igazat.

André Aciman sikerkönyve folytatását mutatja be Budapesten

A V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra céloz. 

A szokásos, instakész tájképek, és széles mosolyok helyett kínos helyzetek uralják a légitársaság reklámját.

Idén már másodjára keresik a legjobb ételeket a Hungarian Street Food Awards-on.

A flamand szélsőjobboldali párt plakátjait használta fel projektjéhez a menekültekkel foglalkozó belga szervezet.

Steve Wozniak a CIB Bank által szervezett Novathon konferencián tart előadást.

A Winestone Étterem Instagram-kommunikációját nyerte el az online marketinggel foglalkozó ügynökség.

Bo – Live Branding Agency néven folytatják, és egy 27 Names nevű nemzetközi hálózathoz is csatlakoztak.

Nem igazán sajnálják azt, aki emiatt távozott. „A követők fontosak, de a szeretet fontosabb" – állítják. 

A szállásközvetítő eleget tett a hatóságok elvárásainak.

A tévétársaság Paul Rehriget nevezte ki az Eurosport Digital vezérigazgatójának.

Mihálszki Zsuzsanna a PHD Mediánál folytatja.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30 31          
 

books.kreatívonline