hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Glamour-napok 14 éve pörgő hype a Ringier Axel Springernél, de ezen kívül is egyre több gála, szakmai esemény, digitális termék és e-kereskedelmi megoldás jelent számukra új potenciált.

Az eddigi értékesítési vezető, Zákányi Gáspár kereskedelmi vezető lesz a cégnél.

Egy júniusi kutatás szerint a megkérdezettek több mint 70 százaléka nem szívesen utazna a Boeing 737 Max-szel.

Ügyfelek, ügynökségek és istállók is elmondják róluk, amit most érdemes. Plusz rengeteg helyszíni fesztiválos beszámoló: D&AD, Cannes Lions, Brain Bar, Primavera Sound!

Júniustól Kosaras Klaudia az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A szakember az OMD médiaügynökségtől érkezett. (X)

Az Európai Bizottság jóváhagyta az üzletet.

hirdetés

Kiadói körképünk következő részének középpontjában a Marquard Media.

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

A Megvii alkalmazása a jellegzetes orrminták alapján bármilyen négylábút kiszagol.

A három legnagyobb bevételű médiacég közül az egyik a KESMA, a másik a TV2. Magyarországi médiapiac számokban, a Whitereporttól.

Hogy kerül a Pölöskei szörp csomagolására a Nők Lapja logója, és miért fontos, hogy az újságírók influenszer-potenciálját is kiaknázzák? 

A magyar neten legtöbben a finálé után kapcsolódtak be a diskurzusba. Elemzés. 

hirdetés

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

„Mi lenne, ha kipróbálnád, ha te végre csak te lennél?” A #nagyonte-kampány az Artificial Group első munkája lead ügynökségként.

Az okok változatosak, de mind a marketing fogalmának megváltozásában keresendők.

Andacs Botond távozik a posztról, ő az Indamedia gazdasági vezetője lett. 

Sok-sok képpel mutatjuk, hogy kik vehették át a legjobb online mozgóképes munkákért járó díjakat!

Szivárványos játszótér, híd, szabadtéri mozi és  erdei tekepálya is épült a Hello Wood harmadik Tokaj-környéki Építész Mustráján. Bejártuk.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

hirdetés
hirdetés

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

A Kahlúa szeszesitalgyártó és a Droga5 kampánya állít emléket a képeknek, amelyek egy nyamvadt szívecskét sem kaptak.

10 dolláros kedvezmény azért, hogy figyelhessék a felhasználók böngészési szokásait.

A Reebok elképzelte, hogyan lehet használni az indokolatlanul hosszú műkörmöket.

Felfüggesztették a számos botrányáról ismert jegyértékesítő oldal hirdetéseit.

Az RTL Klubnál és TV2-nél is gyorsan reagáltak a híradókat befolyásoló új szabályozásra – tudta meg a SorozatWiki.

És ami fontosabb: el is árulja.

Azt akarják, hogy mindenki gondolkozzon el, jogosan címkézi-e az embereket.

Plusz két csatorna a sales house gigásznál. A d1-en nyelvlecke is van.

A júniusi Lájkbajnokság posztjai között toronymagasan első volt egy TV2-s filmbeharangozó. Sajnos mérési hiba volt.

A Shasn még csak a Kickstarter-kampányánál tart, de máris kapott egy elég látványos videót.

A legjobb reklám kategória öt jelöltje között a Netflix fekete színészekre fókuszáló hirdetése is ott szerepel.

Úgyhogy Magyarországon is ők vásárolhatják a médiát a Barbie babáknak.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
  01 02 03 04 05 06 07  
  08 09 10 11 12 13 14  
  15 16 17 18 19 20 21  
  22 23 24 25 26 27 28  
  29 30 31          
 

books.kreatívonline