hirdetés
hirdetés
hirdetés

Minifelmérés készült a középiskolások médiafogyasztási szokásairól.

A csatlakoztatott kis kocka új funkciókkal tért vissza a papírcetlis jegyzetekért és a miniatűrizált tárgyakért rajongó technofilok nagy örömére.

Végre azt csinálhatom, amit akarok: a munkám eredménye jól látható, kapok elismeréseket és még meg is fizetnek - írja véleménycikkében Dr. Buzási Bence, a Progressive kreatívigazgatója. (X)

Érzékletesen mutatja meg az autisták világát az ACG filmje, melyet az Út a Mosolyért Alapítványnak készítettek.

A magyar kreatív csapatok közül a Viacom 19, az HBO Europe 7, a TV2 Csoport 1 jelöléssel büszkélkedhet.

hirdetés

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

Az epicás Mark Tungate Párizsból, a TBWA-s Ricardo Distefano Berlinből értékelte a Hipnózis 2019 mezőnyét.

 Az Alvilág és a Drága örökösök vegyes reakciókat kapott, az Ízig-vérig egyelőre nem váltott ki nagy véleményáradatot.

Az üzenet az, hogy a teló nem haver a volán mögött. 

A DDB kreatívigazgatója másodszor képviseli Magyarországot zsűriként a versenyen.

Vállalhatatlan tartalmától függetlenül Kövér László hirtelen buzizása csak egy trükk: üzenet a tábornak, gumicsont az erre érzékenyeknek, figyelemelterelés a kampányhajrá balhéiról a sajtónak – írja vendégcikkében Rényi Ádám.

hirdetés

Szántó Gábor, a Greenroom üzleti igazgatója írta az eheti Kultúrterrort.

Egyszerű, de nagyszerű hirdetés kíséri a cég fenntarthatósági jelentését, illetve ünnepli a homofóbia elleni világnapot.

A kampány üzenete, hogy a szolgáltatás a családi összetartást és együttlétet támogatja.

A korábbi country manager mostantól a közép-kelet-európai régióért felel.

Ők lettek az év megbízója, és ők nyerték az év alkotását is. A Spice is nagyot ment. Aranyakat nyert a Republic, a Spice, a Café, a DDB és a Geometry is.

Hitelesség, felelősség, árazás – ezek izgatják leginkább a szakmát az influencer marketing területén. A Positive Adamsky tartott erről egyeztető fórumot. Ajánlást is készítenek.

Házon belülről érkezik az utód a Bors kiadójánál.

A grillparty kampányt a Spice készítette.

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

hirdetés
hirdetés

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

Pintér Dániel Gergő, a Media 2.0 alapítója, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetőjét választotta a taggyűlés.

Az eseményen a reklámszakma több mint 500 képviselője volt jelen.

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

Szabó Stein Imre és csapata készített teljesen új arculatot és ehhez kapcsolódó reklámfilmet a Fesztivál Akadémia Budapestnek.

Korábban a Sziget marketingvezetője és az Index vezérigazgatója volt.

Új film támogatja a nemrég piacra dobott Pöttyös Kakaós Tejet.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
      01 02 03 04 05  
  06 07 08 09 10 11 12  
  13 14 15 16 17 18 19  
  20 21 22 23 24 25 26  
  27 28 29 30 31      
 

books.kreatívonline