hirdetés
hirdetés
hirdetés

Urbán Luca, a Hello Event btl-ügynökség marketing- és social media vezetője írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

Craig Mazin szerint őket is tisztelni kell a munkájukért, amúgy is minden kreatív alkotó szorongásoldókon él.

Hat híres magyar sportolónak állít emléket az alkotás.

Ismét díjazták a Graphasel Design Stúdió munkáját.

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Aldi, Coca-Cola, Deichmann, Mercedes és H&M is az élmezőnyben!

Bartus Szilvia a tévétársaság régiós marketingvezetői posztjáról váltott.

hirdetés

Konferencia a fenntarthatóság és ökotudatosság kommunikációjáról.

Facebookon jelentették be a döntést, elnézést is kértek.

A két cég 2006-ig egy szervezetként működött. Most egy 28 milliárd dollár összbevételű vállalat jött létre ViacomCBS néven.

Egyre több magán ember és hirdető ítéli meg drasztikusan a lájktanyát – lásd a címet –, és azt mondják, ott a megfejtés: a megfejés. A Facebook tényleg nem saját média. De akkor mi az? (X)

Először gyárt az RTL Most+-ra műsort a cég, de emellett ősszel három fikciós sorozat is lesz az RTL Klubon.

Egy kémikusokból álló csoport addig játszott egy tál hidrogéllel, amíg felfedezte az információtömörítés következő generációs találmányát, amely a QR-kódnál is több információt képes tárolni.

hirdetés

Több mint 8000 alkotás közül választották a legjobbnak az Activé FiberShake dizájnját.

A női esélyegyenlőségért küzdő szervezet egyúttal a MAKSZ-hoz, az ÖRT-höz és a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordul, ha a CBA magától nem állítja le a szpot sugárzását.

Kabai Dániel Amszterdamban vezeti majd a régiós kreatív csapatot.

A 27 év után távozó Németh Béla magyarországi pozícióját tölti be szeptember 2-tól.

Körbejártuk a 2019-es Sziget Fesztivált és lefotóztuk a legnépszerűbb, egyúttal újdonságszámba menő márkamegjelenéseket. Szerintetek melyik a legjobb?

Október 4-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív pr-versenyére.

Három pályázó közül választották ki a márkával korábban már együttműködő ügynökséget.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

hirdetés
hirdetés

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

Matricagyűjtős imázskampányt indított a márka.

A netezők szerint nagyon vicces reklámnak az is lehetne a címe, hogy: minden, amit nem akartál tudni arról, mi történik éjszaka az AsiaCenterben.

Ők választják majd ki, hogy mely családok lesznek a műsor szereplői.

A reklámszövetség támogatja az Önszabályozó Reklám Testület etikai eljárását.

A hőskori egymilliárd dolláros lufiár töredékéért. Nem jön vissza a pornó.

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

22 éves Malév reklám bukkant elő.

A Human Telex kreatív- és rendezvényes feladatokat lát el. A Sziget VIP-vel már el is kezdték.

A szeptember 13-15. között tartott ingyenes fesztiválhoz budapesti helyszíneken forgatták az Európa-szerte sugárzott szpotot.

Augusztus utolsó hetében indítja őszi műsorstruktúráját a TV2.

A tervek szerint évente háromszor jelenik meg.

A Spektrum saját gyártású sorozata a cannes-i Content Innovation Awardson bizonyíthat.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
        01 02 03 04  
  05 06 07 08 09 10 11  
  12 13 14 15 16 17 18  
  19 20 21 22 23 24 25  
  26 27 28 29 30 31    
 

books.kreatívonline