hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mindkét magyar ügynökség Radio&Audio kategóriában esélyes.

Második alkalommal rendezték meg a sörimádó kreatívok versenyét.

A TorTer Design több különleges nemzeti pavilont is készített az idén Budapesten megrendezett ITU Telecom World 2019 konferenciára. (X)

Október 20-ig lehet pályázni a Nekem Szól! Egészségértés Díjra, amelyre kommunikációs ügynökségek jelentkezését is várják. (X)

Urbán Zsolt a Kreatívnak exkluzívan mesélt az összebútorozás hátteréről.

Eheti Kultúrterrorunk szerzője márpedig mégis a Müpában dolgozik és Wagnert is szereti, aki mellett két rocksztár öccse zenéi is elférnek a playlistjén.

hirdetés

Szerdán először osztottuk ki a Kreatív új mega-dizájnversenye, az RGB díjait. Nézd meg a nyerteseket!

Kiosztották a legjobb magyar videoklipeknek járó díjakat a Klipszemlén. A Carson Coma lett az este nagy nyertese.

A szórakoztatás és edukáció volt a cél, a végeredmény pedig valóban tanulságos lett. Szerzőnk véleménye.

Szerdán először osztottuk ki a Kreatív új mega-dizájnversenye, az RGB díjait. Nézd meg a díjazott munkákat!

A Synetiq neuromarketing kutatócég friss elemzése két olyan szpotot is vizsgált, ami a sötétség-fény, a pozitív-negatív üzenetek ellentétére épített.

A VMLY&R Hungary a BrandAsset Valuator (BAV) eredményei alapján megvizsgálta, hogyan rajzolódott át hazánk márkatérképe az elmúlt években.

hirdetés

Sokáig kellett várni arra, hogy anyaság ezen oldala is megérkezzen a reklámokba.

A beszélő tükör előtt állva már nemcsak csoportos edzésekbe lehet bekapcsolódni, de a legszimpatikusabb személyi edzőt is kiválaszthatjuk a készletből.

Mit adott a televíziózást alapjaiban átalakító sorozat az amerikai és hazai popkultúrának, illetve tartalomiparnak?

Zalai Ágnes októbertől csatlakozik az ügynökség csapatához.

A kampányhoz nyereményjáték is dukál.

A Rossmann lojalitáskampányán az Allison dolgozott. A kampánybejelentőt közöljük.

A magazinra azért van szükség, hogy az autórajongók még szélesebb rétegét tudják megszólítani.

Az új vezérigazgató mellett a Döntőbizottság tagjait is megnevezte az átalakuló Filmalap.

Ezért meg is büntették a Coca-Colát – írja az Index és a 444 is.

A kábelcsatorna saját műsorainak szereplőivel igyekszik tenni a mentális betegségek stigmatizálása ellen.

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

hirdetés
hirdetés

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

A pozícióba Stef Calcraft, a Mother társalapítója érkezett, a nem hagyományos médiaügynökségi tevékenységekért felel.

Ilyen az, mikor egy bűvész kezébe kerülnek a konyhai eszközök.

Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.

Az egyik elismerést a lap korábbi munkatársa, Kácsor Zsolt kapta.

Az IPG Mediabrands performance marketing-ügynökségének élére Dimitri Maexet nevezték ki. Magyarországon a Fastbridge-et is átnevezik, de nem tűnik el teljesen a név.

Évente 8-10 könyvvel terveznek.

Irodabejárások, tréningek, előadások, business brunch és garázsvásár is lesz a rendezvényen, aminek során izgalmas hazai office-okba lehet ellátogatni.

A Mattel új, tudományos szakmákat népszerűsítő babákat dobott piacra.

A jövőben a Wavemaker mellett a Caféval dolgozik együtt az áruházlánc.

A MAKSZ és a Telekom idén is megrendezi a 30 év alatti kreatívoknak szóló verseny hazai előválogatóját.

A sörgyár munkáltatói márkakampányát az Impact Works készítette.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
    01 02 03 04 05 06  
  07 08 09 10 11 12 13  
  14 15 16 17 18 19 20  
  21 22 23 24 25 26 27  
  28 29 30 31        
 

books.kreatívonline