hirdetés
hirdetés
hirdetés

Neil Krug álomszerű, pszichedelikus munkái miatt az egyik legkeresettebb alkotónak számít a popiparban.

Nem trükk, tényleg felállították Roger Almot a 15 méteres kamiontorony tetejére.

Mert élnek köztünk olyanok, akik nemet tudnak mondani a hatodik töltött káposztára, és ütvefúró mellett is tudnak aludni. Kampánybejelentő.

A fotós Local News Picture Story kategóriában lett második helyezett, mellette még egy magyar munkája került be a legjobbak közé.

Ez a kis okosgömb a telefonon keresztül képes bárkit tréningelni, a golfszótárával pedig a sportban használt szakkifejezéseket is segít megérteni. 

Nem mindenkinek való a filmes pálya, de akit beszippant, azt nem ereszti. Iványi Petra a gyakorlatban tanulta meg, mit jelent producernek lenni.

hirdetés

A március közepéig futó kampányon a Café Communicationsszel dolgoztak együtt.

17 kategóriában lehet pályázni, április 9-ig.

A közönségszavazást a sziámiiker-szétválasztó Dr. Csókay András nyerte a Highlights of Hungaryn.

E heti Kultúrterrorunkban Juhász Noémi írását olvashatjátok, aki megszokott módon könyveket, zenéket, filmeket és egyebeket ajánl, de klasszikus értelemben vett tévézést nem.

Kérjétek meg Papit, Mamit, olvassa el, hogy ne kapjon bírságot az ügyfél.

hirdetés

Még a bevallott tervekben is 50 milliárdos éves költés szerepel, és ez simán nőhet. Az NKOH-t eredetileg azért hozta létre a NER, hogy a 40 milliárdos éves összköltést nyomja le 25-re.

Eipl Vilmosnak ügyféloldalon vannak tervei, utódjának megtalálásáig Turóczi András vezeti a DAN innovatív ügynökségét.

A Synetiqnél most a Milka, az Árukereső és a Jófogás új reklámfilmjeit vizsgálták alaposabban.

Azt hangsúlyozzák, hogy termékeikhez már nem adnak mesterséges tartósítószert.

Mostantól bárki gyakorolhat a japándob e-verzióján anélkül, hogy a szomszédjai kiátkoznák őseivel együtt a világból. 

A hazai podcastpiacot feltérképező cikksorozatunkban ezúttal a kifejezetten erre a műfajra szakosodott Betone Studio következik.

Rishi Sunak imázsjavító fotót tett ki a Twitterre, az internet népe azonnal lerántotta a leplet a tory kormány és a teamárka titkos paktumáról.

Szerződést hosszabbított a magyar energiaital-márka a színésszel, a készülő új szpotban a Despacito-klip főszereplője is ott lesz.

Nem biztosak benne, hogy ingyenes, hogy biztonságos, és biztosak benne, hogy nincs magyar adatvédelmi leírás.

Sokan támadják is a márkát miatta, ami viszont kitart a felháborodást keltő kampány mellett.

Öt ügynökség között, meghívásos tenderen döntöttek, a nyertes a kommunikáció mellett a médiát is viszi.

hirdetés
hirdetés

A dollármilliárdokat kicsengető nagy globális szponzorok mindegyike kivár az Adweek körképe szerint.

"Rohadtul ideje volt", mondja a reklámkampány.

A The Guardian és testvérlapja, a The Observer két teljesen ellentétes kritikát hozott ki a friss King Krule albumról. A művész megörökítette a ritka pillanatot.

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

A régi játékok rajongóinak óriási csemege a könyv.

A Veszprém-Balaton Filmpiknik direkt a koranyári időszakban csábítaná a filmrajongókat.

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) vezetése mellett látja ezt a feladatot.

Alekoszékat nem megfelelő korhatárba sorolta a csatorna.

A Supercharge pályázatát több mint 7000 jelentkezésből választották a legjobbnak.

Az alkalmazással a tévécsatornán nem közvetített meccseket is élőben lehet követni.

Naponta frissül majd az országokra lebontott lista.

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

Néhány üzletben már nem kell többször a papírtörlőt kérni a pultnál.

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
            01 02  
  03 04 05 06 07 08 09  
  10 11 12 13 14 15 16  
  17 18 19 20 21 22 23  
  24 25 26 27 28 29    
 

books.kreatívonline