hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gerentsér Imre érkezik a DKT-hoz, Papliczky Pál a Mediaworks-nél folytatja.

“Szeretnék mindenkit megtanítani arra, hogyan tudja magát olyan minőségben értékesíteni, mint amilyen minőséget ő maga képvisel, mint szakember.”

Végre egy márka a humorosabb oldalát fogta meg a bezártságnak.

Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.

A Magyar Termék citylight-kampánya a magyar áruk fogyasztásával a munkahelyek védelmére is hív.

hirdetés

A fő üzleti prioritás a Samsung Members lojalitásprogramban részt vevők számának növelése.

Felpörgött mostanában a sorozat reklámfronton, rövid időn belül ez a harmadik márkaegyüttműködés, amiben szerepel a két főhős.

A gömb alakú, dizájnos cicatoalett különálló rekeszben tárolja az összegyűjtött hulladékot.

Kolossváry Balázs helyére a Meglepetés főszerkesztője, Hegedűs Noémi érkezik. 

Iván Anita felel az ügyfélkapcsolatokért, Csirke Dániel vezető kreatívigazgató lesz.

Az első szám csütörtökön érkezik, a lap online lába fizetős lesz.

hirdetés

Képernyőre elforgatott PDF-ben szállítjuk házhoz a friss magazint! Írunk a fiatalok printmédiájáról, médiafogyasztási szokásairól és a nekik szóló reklámokról, plusz a Mellékhatásról, a Poketről és a nők elleni erőszak sajtómegjelenéseiről.

Végül levették a videót, amit egy ismert influencer készített a márkának.

Kisjézuska a reklámszakma csúcsán is új kihívásokra szomjazik. Persely Tomi, a feat. kreatívigazgatójának szürrealista novellájában. 

A két Youtube-portfólió összesített elérése így eléri a 2,5 millió felhasználót.

A MOME Innovációs Központ izolációban élő emberek segítésére hozta létre a Segítő Pakk projektet.

A MAKSZ nem rendezi meg az Arany Pengét, és jövőre a szervezettel közös M+ Listánk sem jelenik meg. A Hipnózis díjait ősszel adjuk át, a LolliPOP best of különkiadással jelentkezik. A PR Toplistánál és annak versenyeinél nincs változás.

[karantén extrákkal!] Új rovatunk egy home office programajánló, első körben sorozatokkal, filmekkel hétvégére vagy bármelyik estére.

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez ma reggel jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

A Pornhub szerint otthon is érdemes biztonságossá tenni a munkakörnyezetet.

A szaklap szerint a KESMA és a UPC-Vodafone fúzió okozta a legnagyobb változásokat a rangsorban.

hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

Csizmadi Péter feladata lesz a nemzetközi kapcsolatok erősítése.

Az Outban Greg megtanulja, hogy semmi titkolnivalója nincs.

Az Adobe kutatása szerint a hirdetőknek inkább a mindennapi problémákra kellene fókuszálni.

A klipet természetesen zárás után vették fel. 

Megkezdte működését hazánk első mesterséges intelligencia alapú podcastja, a Hírstart Robot Podcast - egy olyan teljesen automatizált hírműsor, amelyben a szemlét, a publikálást, valamint a felolvasást is egy robot végzi.

Az Oscar-díjas zeneszerzőt a Lánchídra vetítették.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
          01 02 03  
  04 05 06 07 08 09 10  
  11 12 13 14 15 16 17  
  18 19 20 21 22 23 24  
  25 26 27 28 29 30 31  
 

books.kreatívonline