hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal, a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Mostantól ti dönthettek róla, kik nyerjék a Contact Center Hangszépségverseny közönségdíjait!

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

Pavel Stanchev (TV2), Kolosi Péter (RTL), Atmedia és R-Time interjúk, valamint a 25 legfontosabb tévés kreatív seregszemléje a friss Kreatívban!

A Syoss márka és a Havasi Symphonic különleges, közös születésnapot tart, melynek a szakmai és emberi hátterébe is betekinthettünk. (X)

A Tvr-hét 30. születésnapja kapcsán megidézzük a magyar televíziózás történetét. Következnek a vetélkedők!

hirdetés

Kiemelkedő zero waste kampányok a közelmúltból.

Külföldről hazaköltöző diplomata és várostervező is ott volt Karácsony Gergely szűk kampánycsapatában.

Ebből hármat a DDB, kettőt pedig a Bold húzott be.

A Tabukról tabuk nélkül második évada kapcsán a sorozatot jegyző ügynökség egyik alapítójával, Mentes Endrével beszélgettünk.

Viszlát Lokál, helló Pesti Hírlap? Az új, ingyenes újság tulajdonosát és főszerkesztőjét kérdeztük arról, mire számíthatunk a forgalmas helyeken szórt napilaptól.

A Cola plakátkampányára reagálnak a reklámjukkal.

hirdetés

A társadalmi nyomások kora lejárt, üzeni a cég legújabb kampányában. A #belefér kampány az új Hiper tarifákat hirdeti.

Október közepétől Fináczy Dóra a digitális reklámpiaci szakmai szervezet ügyvezetője.

Akkora, mint egy tányér, mobilos applikációval vezérelhető, és árban már a megfizethető hobbidrón kategóriát képviseli.

Merre tart a magyar sorozatgyártás? Jön a sorozatok aranykora itthon is, vagy túl kicsi ország vagyunk az áttöréshez?

Október 18-ig várjuk a jelentkezéseket a versenyre.

Például megmenti-e az Euronews a magyar demokráciát? Öt szerkesztő mondja el esszékben (hogy nem).

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

hirdetés
hirdetés

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

Megyeri Gabriella a Laboratory Grouptól érkezett az ügynökséghez.

Az ELTE-n futó kreditpontos kommunikációs képzések mellé új kurzusok jönnek, és már a BME mesterszakosai is választhatnak egyet. 

A UPC felvásárlásával nevet váltott a Vodafone.

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

A cég globálisan 2,2 milliárd dollárt költ évente reklámokra, de ennek nagyját az amerikai piacon, amelyet az Omnicom fog kezelni.

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

A Bo DMC vezetését Csíky Andrásra bízták.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

Sokszor kérdezitek, összegyűjtöttük! Mikor küldj kampánybejelentőt? Min múlik, hogy kivel készítünk interjút? Milyen messzire vagyunk hajlandók elutazni egy sztoriért?

Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
    01 02 03 04 05 06  
  07 08 09 10 11 12 13  
  14 15 16 17 18 19 20  
  21 22 23 24 25 26 27  
  28 29 30 31        
 

books.kreatívonline